تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۴۴ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز در بهبهان/ توقیف ۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق

  فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ۴۴ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و قاچاق در یک عملیات پلیسی در این شهرستان شناسایی و کشف شد.

 سرهنگ کاظم نیسی دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی "زیدون" و پاسگاه "پل زهره" هنگام کنترل خودروهای عبوری و مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و این خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروهای مورد نظر ۴۴ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: ماموران انتظامی در این زمینه ۲ متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.

 

سرهنگ نیسی با بیان این که پلیس به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت جامعه انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

کشف ۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

سرهنگ نیسی با بیان اینکه در این شهرستان یک محموله ۲۶ میلیاردی قاچاق شناسایی شد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و پاسگاه پل زهره فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان در قالب گشت های محسوس و نامحسوس و کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۱۱ هزار و ۱۷۸ عدد انواع ظروف آشپزخانه، ۲۳۰ جفت کفش، ۸۰ عدد کیف زنانه، ۲۸ دستگاه ارگ، ۲ دستگاه پیانو و چهار هزار و ۷۸۰ ثوب پوشاک و مقادیری انواع کالای قاچاق کشف کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار