تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۹۹۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توجه به آموزش و برگزاری مسابقات کشوری از اولویت‌های هیات اسکیت خوزستان است
 رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: توجه به آموزش و برگزاری مسابقات استانی و کشوری جزو اولویت‌های مهم هیات اسکیت خوزستان است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.
 

 

صادق ظهیری  بیان کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و علاقه دانش آموزان به رشته اسکیت، یکی از برنامه های مهم این هیات، شناسایی استعدادهای استان از مدارس و آموزش آنها است.

وی افزود: از آنجا که رشته اسکیت باید از مدارس آغاز شود، تعامل و تفاهم‌نامه‌های خوبی برای توسعه ورزش اسکیت با آموزش و پرورش منعقد کرده‌ایم.

رییس هیات اسکیت خوزستان با اشاره به مفرح‌بودن ورزش اسکیت بر تاثیر حضور خانوادها در این رشته تاکید و گفت: یکی از برنامه های ما همگانی‌کردن ورزش اسکیت در سطح استان است و برای رسیدن به این مهم باید تلاش‌های بیشتری انجام داد.

وی به تعیین هیات اسکیت برای ۲۴ شهرستان و سه بخش در استان اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای این رشته در استان است.

ظهیری با اشاره به اینکه اسکیت خوزستان روی ریل موفقیت قرار دارد گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری نفرات بیشتری از استان به تیم های ملی دعوت شوند تا در کنار دیگر بزرگان، به تجربیات خود اضافه کنند.

وی یکی از مطالبات جدی این هیات را توسعه زیرساخت‌های این رشته در استان دانست و افزود: برای اینکه بتوانیم این رشته را به خوبی در سطح استان گسترش دهیم باید زیرساخت لازم را در اختیار داشته باشیم.

رییس هیات اسکیت خوزستان با تاکید بر نیاز به چند پیست اسکیت برای شکوفایی بیشتر این رشته در استان اظهار کرد: یک پیست آماتور و آموزشی برای رشته‌های اسکیت برد و سرعت در حال احداث است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان در نیمه دوم سال، برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات مختلف انجام شده تا علاقه مندان بیشتری جذب این رشته مفرح شوند.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار