تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۹۹۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح ترافیکی در خوزستان با بازگشایی مدارس/دانش آموزان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند
در هفته نخست بازگشایی مدارس قطعا شاهد پیک ترافیکی در استان خواهیم بود چرا که بسیاری از اولیا علاقه دارند همراه دانش‌آموزان خود به مدارس مراجعه کنند. برای جلوگیری از گره ترافیکی در فصل بازگشایی مدارس همکاری کنند و تا جای امکان از وسایل حمل و نقل عمومی و سرویس مدرسه استفاده کنند. قطعا با راه‌اندازی سرویس مدارس شاهد کنترل ترافیک در استان خواهیم بود.

  فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس برای استان اجرا می شود و عوامل انتظامی و راهور برای کنترل ترافیک مستقر هستند.

  سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه در جمع خبرنگاران در آستانه بازگشایی مدارس بیان کرد: امسال از ۲ ماه گذشته، جلساتی برای هماهنگی بیشتر بین دستگاهی به منظور کنترل ترافیک در زمان بازگشایی مدارس برگزار شد.

وی گفت: مدارس واقع در نقاط بحرانی ترافیکی که باعث ایجاد گره ترافیکی شوند شناسایی شده و اقدامات لازم برای کنترل ترافیک در این نقاط انجام شده است.

سرهنگ دولتشاهی اظهار کرد: در هفته نخست بازگشایی مدارس قطعا شاهد پیک ترافیکی در استان خواهیم بود چرا که بسیاری از اولیا علاقه دارند همراه دانش‌آموزان خود به مدارس مراجعه کنند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اولیای دانش آموزان درخواست کرد برای جلوگیری از گره ترافیکی در فصل بازگشایی مدارس همکاری کنند و تا جای امکان از وسایل حمل و نقل عمومی و سرویس مدرسه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: قطعا با راه‌اندازی سرویس مدارس شاهد کنترل ترافیک در استان خواهیم بود.

  امسال ثبت نام سرویس مدارس به صورت الکترونیکی و در بستر سامانه " سپند" انجام شده است.

استاندار خوزستان پیش از این نسبت به عدم پوشش مناسب سرویس مدارس از سوی شهرداری‌ها به ویژه در اهواز ابراز نگرانی کرد.

طبق اعلام شهرداری اهواز پنج هزار و ۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس دانش آموزان در نظر گرفته شده که قطعا جوابگوی جامعه بزرگ دانش‌آموزی اهواز نیست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار