تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۹۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکل آسفالت و دفع آب‌های سطحی ۲ اولویت اصلی شورای ششم اهواز
 

 رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: بهبود وضعیت آسفالت و دفع آب‌های سطحی در هنگام آبگرفتگی هنگام فصل بارش باران کلانشهر اهواز، ۲ اولویت اصلی شورای ششم این شهرستان محسوب می‌شود.

 محمد مهدی مطیعی روز دوشنبه در نشست شورای شهر اهواز در سرسرای شورای این شهر بیان کرد: ایجاد تحرک و پویایی در شورای ششم از جمله اهداف این دوره از شورا است.

وی گفت: از دیگر اولویت‌های اصلی شورای ششم ۲ طرح بهبود آسفالت در شهر اهواز و رفع مشکل آبگرفتگی در این شهرستان است.

مطیعی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت آسفالت در برخی مناطق اهواز بسیار نگران کننده و باعث رنجش مردم شده است.

رییس شورای شهر اهواز با اشاره به مساله دفع آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا اقدامات مؤثری در این خصوص به انجام برسد.

وی بیان کرد: در دوره جدید شورای شهر اهواز، ارتباط متفاوتی بین شورا با مجموعه شهروندان و انجمن‌ها ایجاد شده و قطعا اثر سازنده‌ای بر مسائل و امورات شهر خواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در صحن شورا با اشاره با بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از گرامیداشت این هفته می گذرد که باید با بازبینی، تاثیرات مثبت آن مشخص شود.

آیت الله محسن حیدری اظهار کرد: بهترین منبع برای شناخت پیامبر قرآن کریم و پیامبر تجلی گاه رحمت الهی است.

وی افزود: اعضای شورای شهر در یکسال باقی مانده از عمر شورا باید برای رفع مشکلات مردم و جلب رضایت مردم نهایت تلاش خود را داشته باشند.

 وضعیت نامناسب آسفالت در اهواز و مشکل دفع آب‌های سطحی و آبگرفتگی در زمان بارش باران از مطالبات مردم این شهرستان است که این ۲ مسئله ضرر و زیان زیادی را به زندگی مردم وارد کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار