تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونق ‌هاکی‌ خوزستان با اعزام پسران به مسابقات زیر ۱۳ سال کشور
رییس هیات هاکی خوزستان از اعزام تیم استان برای اولین بار در رده سنی زیر ۱۳ سال پسران به مسابقات کشوری و انتخابی‌ تیم‌ملی خبر داد.

پرویز بابادی  اظهارکرد: این رقابت‌ها در قالب انتخابی تیم‌ملی از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در استان فارس برگزار خواهد شد که تیم استان با ترکیب مصطفی دغاغله، رضا تمبوریان، سام جرفی، وسام عفراوی، ایمن سنگوری، امیرحسین بابادی، محمدطاها شیخی، عقیل شریفی و مسلم دغاغله با سرمربیگری عبدالامیر ساکی و مربیگری عبدالرحمان حاتمی‌فر و کاظم سواری در این مسابقات حضور خواهد داشت. همچنین محمد سنگوری به عنوان روانشناس در کنار تیم  استان حضور دارد.

رییس هیات هاکی خوزستان با اشاره به حضور ۹ تیم در این مسابقات، عنوان کرد: تیم‌های فارس، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، همدان، قم، آذربایجان شرقی و گلستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

او با بیان این‌که به گفته جامعه هاکی خوزستان برای اولین بار است که تیمی از استان در رده سنی زیر ۱۳ سال به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شود، افزود: امیدوارم در اولین اعزام تاریخ هاکی استان خوزستان در این رده سنی بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم. 

بابادی گفت: همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر و پیش از این‌که من در ابتدا به سرپرست و بعد هم به عنوان رییس هیات انتخاب شوم، هاکی خوزستان در خواب فرو رفته بود و تیمی نداشتیم. اکنون نیز با حمایت شرکت پارس یادآوران جنوب، تیم استان آماده اعزام به انتخابی تیم‌ملی شده است که امیدوارم بتوانیم در اولین حضور تجربه خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: جا دارد از آقایان حجت الاسلام و المسلمین قلی‌زاده و داووی‌نژاد در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اهواز که در این مدت برای احیای هاکی خوزستان به من کمک کرده‌اند، قدردانی کنم. در این مدت با حمایت این دوستان به ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و آموزش و پرورش استان و نیز معاونت ورزش این اداره کل و هلال احمر به دنبال احیای هاکی بوده‌ایم تا بتوانیم پله‌های پیشرفت را یکی یکی طی کنیم و در سطح کشور مل‌ پوش داشته باشیم.

رییس هیات هاکی خوزستان تاکید کرد: هدف ما این است همچون ۵۰ سال پیش که توانسته بودیم هاکی را در کشور اشاعه دهیم، مجددا به آن روزها و جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار