تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۹۹۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار هزار دانش‌آموز نیازمند دزفول در انتظار کمک خیرین هستند

 مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: چهار هزار دانش‌آموز دزفول در آستانه سال تحصیلی جدید در انتظار حمایت و کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

امیر ظاهرطحان بیان کرد: بهترین هدیه برای دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی تهیه ملزومات تحصیلی است.

وی افزود: بخشی از هزینه‌ها برای تامین ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان توسط کمیته امداد، بهزیستی ونهادهای حمایتی تامین می‌شود و انتظار می‌رود نیکوکاران نیز در این راستا پیشقدم شوند تا لوازم موردنیاز دانش‌آموزان به ویژه در مناطق کم برخوردار تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش دزفول اظهار امیدواری کرد خیرین برای تامین کیف، کفش، کتاب، پوشاک، نوشت افزار و ایاب ذهاب دانش آموزان نیازمند را در شرایط اقتصادی دشوار کمک کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان دزفول در امتحانات کتبی و نهایی رشد یک نمره‌ای نسبت به سال گذشته داشته‌اند که این امر با همراهی والدین، تلاش دانش‌آموزان و همت دبیران در متوسطه دوم محقق شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان دزفول نیز گفت: نظارت ویژه اتحادیه کیف و کفش و نوشت افزار بر بازار افزایش یافته و به صورت ۲ نوبته و مشترک با تعزیرات و صمت در حال انجام است.

کاظم شارونی افزود: خط قرمز اتاق اصناف دزفول با توجه به مشکلات اقتصادی مردم هستند و از هیچگونه گرانفروشی و کم‌فروشی کوتاهی نخواهیم کرد.

دزفول، فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه بهاره ندارد

رییس اتاق اصناف دزفول با بیان اینکه تمام بازار در حال رصد است، اظهارکرد: پیگیری زیادی برای راه‌اندازی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس انجام شده ولی نبود فضای مناسب و آب و هوا مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری ادارات مختلف افزود: تلاش می‌شود نمایشگاه بهاره تا ۱۰ مهرماه برگزار شود.

شارونی اظهار کرد: انتظار می‌رود نماینده مجلس، شورای شهر و فرمانداری همکاری لازم را برای اختصاص مکان برای نمایشگاه داشته باشند ضمن اینکه سرمایه گذاران خوبی برای ساخت فضای نمایشگاهی وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت در دزفول استفاده کرد.

شهرستان دزفول حدود ۷۶ هزار دانش‌آموز دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار