تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۹۹۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبکه گاز صنایع دزفول پنج کیلومتر توسعه یافت
علاوه بر توسعه شبکه گاز صنایع، شبکه گاز این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار متر افزایش یافته که ۲ هزار متر مربوط به شبکه گازرسانی شهری و ۱۵ هزار متر مربوط به مناطق روستایی بوده است. شبکه گاز دزفول از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ کیلومتر توسعه یافته که آماری بی‌سابقه است.

  رییس اداره گاز دزفول گفت: شبکه گاز مربوط به صنایع دزفول از ابتدای امسال تاکنون پنج کیلومتر توسعه یافته است.

سیدمهدی صادقی نساج بیان کرد: این میزان مربوط به گازرسانی به مرغداری‌ها، دامداری‌ها، گلخانه‌ها و مجتمع‌های صنعتی دزفول بوده است.

وی اظهارکرد: علاوه بر توسعه شبکه گاز صنایع، شبکه گاز این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار متر افزایش یافته که ۲ هزار متر مربوط به شبکه گازرسانی شهری و ۱۵ هزار متر مربوط به مناطق روستایی بوده است.

رییس اداره گاز دزفول با بیان اینکه طی این مدت، ۷۱۷ مشترک گاز شهری و ۱۹۲ مشترک گاز روستایی اضافه شده است، افزود: شبکه گاز دزفول از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ کیلومتر توسعه یافته که آماری بی‌سابقه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اشتراک‌پذیری، درخصوص توسعه شبکه خانگی نیز حدود ۴۰۰ علمک در مناطق شهری و روستایی دزفول نصب شده که از این میزان ۱۱۱ علمک در کوی مدرس و مجموعه‌های صنعتی، ۲۰۰ علمک در روستاهای مختلف و ۱۰۰ علمک در سطح شهرستان نصب شده است.

  ۹۹ درصد شهرستان دزفول از گاز طبیعی برخوردار است، با اجرای طرح‌های گازرسانی، دزفول تا ۵۰ سال آینده مشکل افت فشار گاز نخواهد داشت.

دزفول ۸۸ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز و ۹ جایگاه سی ان جی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار