تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در دزفول کشف شد

  فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر با اجرای این طرح در این شهرستان کشف شد.

  سرهنگ روح اله یاری‌زاده روز پنجشنبه بیان کرد: طرح ارتقای آرامش عمومی با استفاده از ظرفیت تمامی امکانات و استعداد نیروهای سازمانی به منظور برخورد قاطع با سارقان، مخلان نظم و امنیت و فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول به مدت سه روز اجرا شد.

وی اظهارکرد: ۷۵ سارق با اجرای این طرح دستگیر و ۷۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: ۱۱۹ نفر از معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ یاری‌زاده به توقیف ۶۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳۰ دستگاه خودرو متخلف، پلاک مخدوش و سرقتی از متهمان اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی در این طرح پس از بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، حدود ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی آلات استعمال و ترازوهای توزین مواد، هشت قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری و آلات و ابزار سرقت را کشف کردند.

وی به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی اشاره و خاطر نشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است، شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک به ویژه در زمینه‌های توزیع و فروش مواد مخدر و استفاده از سلاح غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم توسط پلیس انجام شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار