تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با خرید موتور برق نگران قطعی برق نباش !!!
موتور برق دات کام نمایندگی رسمی موتور برق در سراسر کشور

با خرید موتور برق نگران قطعی برق نباش !!!

برند هواسدان یکی از قدیمی ترین و بهترین های بازار موتور برق می باشد. برند هواسدان دارای لایسنس های معتبر از اروپا و آمریکا می باشد. این برند دارای در کشور چین و با استفاده از بهترین متریال ساخته می شود. برند هواسدان دارای تنوع محصولات بالایی می باشد. برای خرید انواع موتور برق کلیک کنید.

شماره تماس : 09120788496

موتور سه فاز، موتور برق تک فاز، موتور برق سایلنت، موتور برق اینورتر، موتور برق صنعتی و... تنها بخشی از تولیدات هلدینگ هوسدان می باشد. محصولات برند هواسدان دارای طراحی های منحصر به فردی می باشند و جز محبوب ترین موتور برق های بازار می باشند. در ادامه بهترین محصولات برند هواسدان را معرفی خواهیم کرد.

موتور برق

موتور برق هواسدان سایلنت H2750iS-A

موتور برق هواسدان 2750 دارای توان ماکسیمم 2.4 کیلو وات و توان دائم 2.2 کیلو وات می باشد. این موتور برق در سری سایلنت و اینورتر می باشد و دارای صدای تولیدی بسیار پایینی می باشد. همچنین به دلیل وجود تکنولوژی اینورتر این موتور برق دارای مصرف سوخت پایین، ابعاد کوچک و وزن پایین می باشد. صدای تولیدی این موتور برق تنها 64 دسیبل می باشد. سوخت مصرفی آن بنزین می باشد و حجم باک سوخت آن نیز 4 لیتر می باشد.

وزن این موتور برق 17 کیلوگرم می باشد و راحتی قابل حمل می باشد. این موتور برق به صورت هندلی راه اندازی می شود و دارای سیم پیچ تماما مس می باشد. این موتور برق دارای یک عدد خروجی ولتاژ سه شاخ 220 می باشد. آمپر خروجی این موتور برق 10.8 آمپر می باشد. این موتور برق دارای سنسور سطح روغن می باشد و حجم مخزن روغن آن نیز 0.6 لیتر می باشد. این موتور برق برای استفاده در مسافرت و کمپینگ و همچنین استفاده در منازل بسیار مناسب می باشد.

موتور برق هواسدان 8.5 کیلو وات مدل H9000D-G

موتور برق هواسدان 9000 یکی از قدرتمندترین موتور برق های هواسدان می باشد و برای استفاده در پرورش ماهی، جوشکاری، تامین برق آسانسور و بالابر بسیار مناسب می باشد. این موتور برق دارای توان ماکسیمم 8.5 کیلو وات و توان دائم 7.5 کیلو وات می باشد. این موتور برق دارای نمایشگر دیجیتال می باشد و سیم پیچ آن نیز تماما مس می باشد. این موتور برق مجهز به تکنولوژی تنظیم و تثبیت ولتاژ (AVR) می باشد.

این موتور برق دارای دو عدد خروجی ولتاژ 220 ولت سه شاخ می باشد. این موتور برق دارای سوخت مصرفی بنزین می باشد و حجم باک سوخت آن نیز 25 لیتر می باشد. این موتور برق دارای سنسور سطح روغن می باشد و حجم مخزن روغن آن نیز 1.1 لیتر می باشد. وزن این موتور برق 90 کیلوگرم می باشد و با چرخ و دسته آن نیز به راحتی قابل حمل می باشد.

موتور برق زونگشن

برند موتور برق زونگشن یکی بهترین و به روز ترین برند های بازار موتور برق می باشد. این برند نیز در کشور چین تولید می شود و تحت لیسانس کشور ایتالیا می باشد. برند زونگشن دارای طراحی منحصر به فرد و جذاب در موتور برق های خود می باشد.

موتور برق بنزینی

این برند از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. موتور برق های برند زونگشن در سری های سایلنت، اینورتر، اوپن فریم، صنعتی و... تولید می شوند. در ادامه بهترین محصولات برند زونگشن را معرفی خواهیم کرد.

موتور برق سایلنت زونگشن 3.8 کیلو وات مدل BQH4000E

موتور برق سایلنت زونگشن 4000 دارای توان ماکسیمم 3.8 کیلو وات و توان دائم 3.2 کیلو وات می باشد. این موتور برق دارای دو عدد خروجی ولتاژ 230 ولت معمولی می باشد و همچنین دارای سوکت خروجی USB نیز می باشد. سیستم راه اندازی این موتور برق هندلی می باشد و سوخت مصرفی آن نیز بنزین می باشد. حجم باک سوخت این موتور برق 8 لیتر می باشد و صدای تولیدی این موتور برق نیز تنها 70 دسیبل می باشد.

وزن این موتور برق 34 کیلوگرم می باشد و برای جابجایی راحت آن دارای چرخ و دسته نیز می باشد. نمایشگر این موتور برق دیجیتال می باشد و دارای سنسور سطح روغن نیز می باشد. حجم مخزن روغن این موتور برق نیز 1.1 لیتر می باشد.  سیم پیچ این موتور برق تماما مس می باشد و دارای تکنولوژی اینورتر نیز می باشد.

موتور برق زونگشن اینورتری 7.5 کیلو وات مدل BPB9000E

موتور برق زونگشن 9000 دارای توان ماکسیمم 7.5 کیلو وات و توان دائم 7.2 کیلو وات می باشد. سیم پیچ این موتور برق تماما مس می باشد و دارای نمایشگر دیجیتال نیز می باشد. این موتور برق دارای سیم پیچ تماما مس می باشد و سیستم راه اندازی آن نیز هندل و استارتی می باشد. سیستم خنک کننده این موتور برق هوا خنک می باشد و دارای یک عدد خروجی صنعتی سه شاخ 220 ولت و دو عدد خروحی معمولی 220 ولت می باشد.

این موتور برق از سوخت بنزین استفاده می کند و حجم باک سوخت آن نیز 30 لیتر می باشد. این موتور برق دارای سنسور سطح روغن می باشد و حجم مخزن آن نیز 459 سی سی می باشد. وزن این موتور برق 72 کیلوگرم می باشد و با چرخ و دسته آن به راحتی قابل حمل می باشد. صدای تولیدی این موتور برق 83 دسیبل می باشد و همچنین از طریق ریموت نیز روشن می شود.

:
:
:
آخرین اخبار