تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۹۷۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام بیش از ۲ هزار آزمایش کلرسنجی آب در مراسم محرم خوزستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در ایام محرم امسال ۲ هزار و ۷۰۰ آزمایش کلرسنجی از آب آشامیدنی در استان انجام شد.
 
 صابر علیدادی گفت: باتوجه به اهمیت توزیع آب آشامیدنی بهداشتی، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدام به نظارت و تامین آب بهداشتی کرده است و از ابتدای تعطیلات و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) همزمان با برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی طرح پایش روزانه وضعیت کیفی آب در سطح استان با مشارکت کارشناسان مرکز پایش و همکاران کنترل کیفیت، آبداران و...  با مدیریت کارگروه مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آزمایش کلرسنجی از مکان‌های مختلف از جمله تکایا، مساجد، حسینیه‌ها، مواکب و ... در سطح استان انجام شده که نتایج حاصله مطلوب است، افزود: همچنین در این ایام به همت تیم تعمیرات برخی از سامانه‌های گندزدایی به صورت آنی سرویس، تعمیر و مجدد در مدار قرار گرفت،  در این طرح علاوه بر پایش روزانه، بازدید‌های مشترک کارشناسان این شرکت به همراه نهاد ناظر (مراکز بهداشت) در حال انجام است.

علیدادی ادامه داد: مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برنامه‌های مدونی را جهت رصد وضعیت کیفی آب آشامیدنی به صورت روزانه اجرا می‌کند و در دست اقدام دارد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار