تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۹۹۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تعهدات اشتغالزایی در هویزه اهتمام داشته باشند

 فرماندار هویزه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: نسبت به انجام تعهدات اشتغالزایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

 ایاد مطوری روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان هویزه با محوریت انجام تعهدات اشتغالزایی توسط ادارات اظهار کرد: انتظار داریم که ادارات و نهادهای حمایتی شهرستان، نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ ( ارائه تسهیلات به کارآفرینان و فعالان عرصه تولید) اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: تعهد دستگاه‌ها نسبت به ثبت اشتغال در سامانه رصد تا حد نسبتا خوبی انجام شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری دنبال شود.

مطوری با اشاره به افزایش میزان تعهد اشتغال این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: همکاری بانک ها برای توجه به مقوله اشتغالزایی و حمایت از کسب و کارها در پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ همواره ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه گزارش تعهدات اشتغال دستگاه‌ها، پایان شهریورماه اعلام می‌شود انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها نسبت به اشتغالزایی و جذب تسهیلات بیشتر تلاش لازم را انجام دهند.

فرماندار هویزه در پایان خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها با متقاضیان شد و گفت: لازم است که فرایند پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری از سوی بانک‌ها انجام شود.

بر اساس این گزارش میزان تعهد اشتغال استان در سال جاری ۶۹ هزار نفر بوده که تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر آن محقق شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار