تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۹۷۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح درمورد ‌نحوه‌ برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از هماهنگی هیات داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی با فرمت جدید طراحی و برگزار شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده که با توجه به شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی، کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد به مدت هفت روز لغو شد.

  مجید منادی در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی لغو شدن فعالیت‌های این حوزه، با هماهنگی هیات داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی، جشنواره مذکور لغو و با فرمت جدید طراحی شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های پذیرفته در بخش رقابتی جشنواره موظف شدند اثر راه یافته را در شهرهای خود به اجرای عموم درآورند تصریح کرد: به گروه‌ها فرصت داده شد تا پس از اجرا مستندات لازم برای دریافت کمک هزینه و ورودی جشنواره را به دبیرخانه اعلام کنند.

دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ادامه داد: همچنین به گروه‌های شرکت کننده به مدت ۲ هفته زمان داده شد تا آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از داوری‌های صورت گرفته، نتایج بخش صحنه‌ای و خیابانی مشخص شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار