تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۹۵۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک روانشناس: انتخاب صحیح سلامت روانی جامعه را تضمین می‌کند

  یک روانشناس خوزستانی گفت: انتخاب درست سلامت روانی جامعه را تضمین می‌کند و نیاز است شهروندان با انتخاب درست خود سلامت روان جامعه را تضمین کنند.

امین قربانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر انتخاب به طور مستقیم درزندگی ما تاثیر دارد گفت: در طول زندگی با انتخابات زیادی مواجه هستیم و که اگر موفق به انتخاب درست شویم نتیجه بهتری حاصل شده و سلامت روانی به ارمغان خواهد آورد.

وی اظهارکرد: برخی مواقع نیز به دلیل نداشتن مهارت لازم و یک انتخاب غلط آسیب‌های زیادی به سلامت روان جامعه وارد می‌شود.

قربانی بر ضرورت استفاده از تکنیک تصویرسازی در خصوص انتخابات اظهارکرد: باید شرایط را تصویرسازی و طراحی کرد البته شرایط بیرونی نیز می‌توانند تاثیر گذار باشد ولی با تمرین مهارتها و شکل‌گیری مدار عصبی در هر شرایطی می‌توانیم ذهن را برای انتخاب درستی آماده کنیم.

 

این روانشناس بر ضرورت کسب مهارتهای لازم برای انتخاب درست تاکید کرد و گفت: تکنیک‌ دیگر انتخاب درست این است که بدانیم انتخاب درست چه تاثیر مثبتی بر زندگی ما خواهد گذاشت.

  قانون انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار