تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۵۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام جزئیات برگزاری و دریافت کارت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
 
 دکتر علی صدر با بیان اینکه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیر برگزار می‌شود، گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه ۱۷ تیر تا چهار‌شنبه ۲۰ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد و داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.
او با بیان اینکه برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است، گفت: داوطلبان درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید بر اساس آدرس مندرج در جدول شماره ۲ اطلاعیه منتشر شده در خبر درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش به واحد‌های رفع‌نقص کارت اعلام شده مراجعه کنند.
تاکید می‌شود در این آزمون تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و از مراجعه به واحد‌های رفع‌نقص کارت، برای این موارد جداً خودداری شود.
دکتر صدر در پایان به داوطلبان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده درباره اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و همچنین راهنمای شرکت در آزمون سراسری را که همراه کارت شرکت در آزمون منتشر می‌شود به دقت مطالعه کنند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار