تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶ طرح بهداشتی و درمانی در دزفول به بهره برداری رسید

 ۶ طرح بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اعتبار ۳۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز یکشنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

  مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهید بهشتی، سی تی آنژیو بیمارستان بزرگ دزفول، پایگاه بهداشتی روستای توحید، واحد دندانپزشکی شهر حمزه، آزمایشگاه مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری و همچنین بازسازی کامل بخش ارتوپدی طرح‌های بهداشتی و درمانی بود که با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهید بهشتی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع داری بخش‌های اتاق پزشک، تزریقات،‌ داروخانه، پذیرش و مامای روستا از جمله طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

سی تی آنژیو بیمارستان بزرگ دزفول با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال، پایگاه بهداشتی روستای توحید با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌های تشخیصی، آزمایشگاه مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و بازسازی کامل بخش ارتوپدی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی که با حضور معاون وزیر بهداشت در دزفول به بهره‌برداری رسید.

  معاون وزیر بهداشت در سفر یک روزه به دزفول علاوه بر افتتاح ۶ طرح بهداشتی و درمانی، از بخش‌های مختلف و روند ارایه خدمات مرکز شبانه روزی سلامت روستای خیبر و همچنین روند احداث مرکز جامع سلامت شهر امام دزفول بازدید کرد.
توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی دزفول طی سه سال دولت سیزدهم رشد چشمگیری داشته است که بهره برداری از ۲۶ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، دانشجویی و محرومیت زدایی دزفول، دهه فجر سال گذشته با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها بخشی از اقدامات دولت مردمی سیزدم در شهرستان دزفول است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار