تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۵۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در ترای اتلون ‌حرف‌های‌ زیادی خواهد داشت
 

  رییس هیات ترای اتلون خوزستان گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها در استان برای پرداختن به رشته ترای اتلون، استعدادیابی در این رشته مدنظر است و قطعا حرف‌های بسیاری در کشور خواهیم داشت. ‌

محمدعلی سیاحی  اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که خوزستان پس از چند سال دوری از حضور در رقابت های کشوری در این رویداد شرکت کرد و از این اعزام نیز هدف داشتیم و اصلا به دنبال کسب مقام نبودیم.

او ادامه داد: بحث سرمایه گذاری و آینده نگری در این رشته جذاب و المپیکی مدنظر ما است و ان‌شاءالله با برنامه‌های مدنظر ورزشکاران را برای مسابقات آینده آماده خواهیم کرد. ضمن این که با توجه به وجود زیرساخت‌ها در استان برای پرداختن به رشته ترای اتلون، استعدادیابی در این رشته مدنظر است و قطعا حرف‌های بسیاری در کشور و مسابقات جهانی خواهیم داشت.

رییس هیات ترای اتلون خوزستان گفت: تری اتلون یک رشته جذاب و البته گران است و برای اعزام تیم به مسابقات قم، خوشبختانه شرکت نوین چوب خوزستان از ما حمایت کرد که جا دارد از آقای حمدانی مدیرعامل این شرکت برای نگاه ویژه به ورزشکاران اعزامی قدردانی ویژه داشته باشم. ضمن این که در این اعزام شرکت فولاد خوزستان و شهرداری اهواز نیز به ما کمک کردند که از آن ها نیز تشکر می‌کنم.

او بیان کرد: هیات ترای اتلون استان خوزستان در ۴ ماهه گذشته یک دوره مسابقات استانی و آماده سازی و نیز اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری را انجام داد و این برنامه‌ها در راستای اهدافی است که پیش از این برای احیای این رشته و توسعه آن در استان، مدنظر ما بوده است. در آینده نیز فستیوال استعدادیابی و دوره های دانش افزایی را هم برگزار خواهیم کرد.

سیاحی گفت: با وجود ورزشکاران بسیار حرفه‌ای که در استان خوزستان داریم، ایستادن بر قله‌های افتخار و قهرمانی در رشته ترای اتلون دو از ذهن نیست و امیدوارم شرکت‌ها و ارگان‌ها در ادامه مسیر به ما کمک کنند تا بتوانیم موفقیت‌های خوبی به دست بیاوریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار