تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۵۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
شهید رئیسی به ‌دور از تشریفات و تجملات کارهای بسیار مهمی انجام داد

 امام جمعه آبادان گفت: شهید رئیسی به دور از تشریفات و فرهنگ تجملاتی کارهای بسیار مهمی انجام داد و امیدواریم در دولت آینده نیز این راه ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم اظهار کرد: مردم بعد از انتخاب ناموفق خود در خصوص دولت دوازدهم، متوجه شدند اشتباه استراتژیکی داشتند زیرا دولت دوازدهم ناموفق بود و همه چیز را به برجام ارتباط داده بود.

وی افزود: بنابراین مردم تصمیم گرفتند شخص جدیدی که نماد او استفاده از ظرفیت‌های داخلی است و رئیسی جهادی و مومن را انتخاب کنند، بنابراین در دولت شهید رئیسی یکی از اولویت‌ها رفع در زمینه برطرف کردن کم‌کاری‌های دولت قبل بود.

امام جمعه آبادان گفت: شهید رئیسی خزانه خالی را با بدهی‌های بسیار بالا تحویل گرفت. مخازن کالاهای اساسی کشور رو به اتمام بود. فروش نفت نیز نزدیک به صفر بود. از سوی دیگر شرایط کرونا را داشتیم. بنابراین آقای رئیسی ابتدا به حل این مسائل پرداخت.

غبیشاوی عنوان کرد: ای کاش این مسائل وجود نداشت تا شهید رئیسی می‌توانست بیشتر به مسائل معیشتی مردم بپردازد البته در این زمینه هم کارهای زیادی انجام داد.

وی بیان کرد: مردم به تدریج متوجه عمق عظمت کارها در این سه سال خواهند شد. شهید رئیسی به دور از تشریفات و فرهنگ تجملاتی کارهای بسیار مهمی انجام داد و امیدواریم در دولت آینده نیز این راه ادامه یابد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح که به دولت شهید رئیسی نزدیک است، این راه ادامه یابد. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار