تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۵۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیدی بنی‌تمیم به ۲۴۵ تیم حاضر در لیگ‌های فوتبال خوزستان
عیدی بنی‌تمیم به ۲۴۵ تیم حاضر در لیگ‌های فوتبال خوزستان

 با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ۵۰ درصد ورودی مسابقات فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ تیم های حاضر در لیگ های فوتبال استان خوزستان در تمام رده های سنی پرداخت شد.

حمید بنی تمیم  با اشاره به گستره فعالیت رشته فوتبال و اهمیت و ظرفیت فوتبال استان خوزستان،اظهارکرد: طی هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان، در جهت حمایت از باشگاه های ورزشی فوتبال خوزستان، ۵۰ درصد ورودی کلیه باشگاه های حاضر در تمام رده های سنی پرداخت شد.

او با اعلام این خبر خوش، افزود: نیمی از مبلغ ورودی ۲۴۵ باشگاه ورزشی استان که برای فصل جاری در تمام رده های سنی فوتبال خوزستان تیم داری می‌کنند، پرداخت شد.

سکاندار ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد : فوتبال خوزستان استعدادخیر است و مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی سال هاست با حداقل ها و بر حسب عشق و علاقه و علی رغم مشکلات عدیده نسبت به استعدادیابی، پرورش و توسعه این رشته زحمات بسیاری می کشندـ

او با اشاره به نگاه حمایتی مجموعه ورزش و جوانان استان خوزستان  بیان کرد: اتفاقات مثبت زیادی در بخش زیر ساختی رشته فوتبال و فوتسال استان رخ داده است که از جمله آن ۷۶ پروژه با عنوان‌های بازسازی، بهسازی و تجهیز استادیوم های ورزشی، بهسازی چمن های طبیعی و مصنوعی، احداث چمن طبیعی و مصنوعی، اجرای روشنایی زمین های چمن در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد. ضمن این که چندین پروژه چمن طبیعی در حال احداث و آماده افتتاح است. 

بنی تمیم در پایان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و اعلام حمایت همیشگی مجموعه اداره کل از رشته فوتبال، گفت: طی سال های گذشته در شکل های مادی و سخت افزاری به تیم ها و باشگاه های فوتبال کمک کرده ایم و همکاری داشته ایم و امیدواریم با این پرداخت و حمایت در این ایام خجسته بتوانیم قدردان زحمات این مجموعه ارزشمند در رشته پرمخاطب فوتبال باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار