تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۹۵۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شوشتر پیش‌بینی شده است

 

فرماندار شوشتر گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته و حوزه انتخابیه شوشتر مهیای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

 سید محسن سید موسوی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوشتر اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته و حوزه انتخابیه شوشتر مهیای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی افزود: تعداد ١٩٩ شعبه اخذ رای در شهرستان‌ شوشتر پیش‌بینی شده که در شهر شوشتر و بخش مرکزی ١۴٨ شعبه، بخش میان آب ۲۵ شعبه و در بخش شعیبیه ٢۶ شعبه برای اخذ رای در نظر گرفته شد.

فرماندار شوشتر ضمن تاکید بر رعایت کامل بی طرفی تمام مجریان انتخابات و رعایت حق الناس، تصریح کرد: با آسیب شناسی که از برگزاری دوره‌های قبلی انتخابات انجام گرفته، نیازمندی‌ها و الزاماتی که می‌بایست رعایت می‌شد بررسی شده و برای آن‌ها برنامه ریزی شده است.

سید موسوی گفت: برگزاری نشست‌های مختلف با محوریت جهاد تبیین و ارائه و انعکاس خدمات نظام به مردم و در سطح جامعه، نشست های روشنگری اهمیت مشارکت در انتخابات و مسائل گوناگون دیگر در مدت اخیر با اقشار مختلف برگزار شده و ان‌شاءالله شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار