تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۹۳۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استانداری خوزستان:
۵۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در دست ساخت است
معاون عمرانی استانداری خوزستان: ۵۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در دست ساخت است

اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر، ۵۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی درحوزه شهری و روستایی خوزستان در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا، محمد خانچی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح نهضت ملی از سطح شهر اهواز بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی طرح بزرگ به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تامین زمین بود که در سال گذشته توانستیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی، زمین مورد نیاز برای ۵۴ هزار واحد را در سطح استان تامین کنیم.

وی اظهارکرد: سال گذشته در حوزه روستایی نیز زمین برای حدود ۲۰ هزار واحد در سطح استان تامین شده که در حال واگذاری و انجام مراحل بعدی است.

معاون استاندار خوزستان گفت: از ابتدای طرح تا الان در مجموع، حدود ۲۰ هزار واحد در حوزه روستایی و حدود ۳۰ هزار واحد در حوزه شهری در سطح استان در حال ساخت است.

خانچی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا قبل از هفته دولت تمامی واحدهایی که تامین زمین شدند به مرحله فنداسیون برسند و عملیات اجرایی تمام سایت‌ها همزمان شروع شود.

  •  

 چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مدت چهار سال در کشور باید انجام شود که سهم خوزستان از این تعداد ۲۸۸ هزار واحد است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار