اقتصادی - خبر
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد:

توسعه نیشکر به یاری صنعت نفت ‌آمد / گاز بیو دی‌اکسیدکربن جایگزین نیتروژن می‌شود

به‌منظور تحقق شعار «جهش تولید» و دورزدن تحریم‌ها، شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محصول «Bio CO2» خود را به شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای اکسیژن‌زدایی و پرژینگ مخازن و خطوط استخراج و ذخیره نفت خام می‌دهد.

پایان شیرین‌ترین بخش رقابتی جشنواره ملی شکرستان

دبیر سومین جشنواره ملی شکرستان به گستره جغرافیایی آثار ارسالی اشاره و بیان کرد که پس از خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، اصفهان، تهران، البرز، اردبیل، خراسان رضوی و گیلان از لحاظ کمیت فراوانی آثار در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.
با تجلیل از برگزیدگان و رونمایی از برنامه‌های دوره چهارم؛

سومین جشنواره ملی شکرستان به ایستگاه پایانی رسید

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان(جشن برداشت نیشکر) روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌ماه) با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان و رسانه‌های خوزستان در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد.

جشنواره «بوم سبز» و«قاب عکس» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

سومین جشنواره ملی «قاب عکس» در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و عکاسی تبلیغاتی برگزار شد.
رقابتی‌ترین جشنواره رسانه‌ای خوزستان در ایستگاه پایانی؛.

«شهد رسانه» برگزیدگان خود را شناخت

سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» در حوزه تخصصی صنعت نیشکر روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌ماه) با معرفی برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید
معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی

معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد.

چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟

قول‌های ساده‌ای که گاهی ما باعجله به کودکمان می‌دهیم و بعد آن را زیر پا می‌گذاریم ممکن است برای ما هیچ معنایی نداشته باشد، اما برای بچه‌هایمان این معنا را دارد که «شما برای مادر و پدرتان مهم نیستید!»