دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان؛

با کمک شرکت هایی مانند فولاد اکسین خوزستان که در مسئولیت های اجتماعی پیشگام هستند از خانواده زندانیان حمایت میکنیم

دکتر ناصری در نشست ستاد مدیریت بحران شرکت توسعه نیشکر؛

اقدامات لازم برای کاهش خطرات سیلاب احتمالی انجام شده است/تأکید بر رصد و پایش مستمر سیل‌بندهای مناطق پیرامونی نیشکر

در نشستی با حضور دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران کشت و صنعت‌های نیشکری، ضمن تشریح اقدامات انجام شده، پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش خطرات سیلاب احتمالی در مناطق پیرامونی این شرکت، مورد بررسی قرار گرفت.
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؛

افزایش 50 درصدی تولید شکر محقق شد؛ ما تـوانـستیم

صنعت نیشکر در سال ۱۴۰۲ با همه فراز و نشیب‌ها، شاهد رشد قابل‌توجهی در تولید بود. تلاش‌های بی‌وقفه جهادگران سنگر تولید و برنامه‌ریزی‌های دقیقِ انجام شده، منجر به افزایش ۵۰ درصدی تولید شکر شد؛ این دستاورد، گامی مهم در جهت تأمین نیاز کشور به این محصولِ راهبُردی و ارزشمند است.

آمادگی شرکت توسعه نیشکر برای مقابله با سیلاب احتمالی در خوزستان

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آمادگی این شرکت برای مشارکت و هم‌افزایی با ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان به‌منظور مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.
در مجمع‌عمومی عادی سالیانه نیشکر چه گذشت؟

تحقق رشد تولید، رضایت سهامداران

سهامداران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مجمع‌عمومی عادی سالیانه، ضمن آگاهی از دستاوردهای چشمگیر یک‌ساله، گزارشی از برنامه‌های آینده این شرکت را نیز دریافت کردند.
خلق هنر از دل ضایعات کشاورزی: ظروف هفت‌سین با«پیت باگاس»

سنت‌شکنی نیشکری‌ها با هفت‌سین محیط‌‌‌زیستی

ظرف‌های هفت‌سین نوروزی، معمولاً از جنس سفال، شیشه یا سرامیک هستند. اما امسال، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ابتکاری خلاقانه، سنت ساخت این ظروف را با استفاده از «پیت باگاس» متحول کرده است. این اقدام، نه‌تنها زیبایی منحصربه‌فردی به سفره هفت‌سین نوروزی می‌بخشد، بلکه پیامی مهم در خصوص حفظ محیط‌زیست را نیز به همراه دارد.
نگاهی به رکوردشکنی‌ها در سالی که گذشت؛ از رکورد تاریخی هفت‌تپه تا رکوردشکنی در پویش یک میلیارد درخت

تاریخ‌سـازان صنعـت نـیشکر

سال ۱۴۰2 با همه فراز و نشیب‌اش به پایان رسید؛ روزهایی که ماحصل آن برای صنعت نیشکر سرشار از آزمون بود و اندوختن تجربه‌ای برای ساختن آینده‌ای شیرین. در این سال، بلندهمتان نیشکر با گذشت از سد بحران‌ها، با عزمی دوچندان، پشتکاری خستگی‌ناپذیر، خوزستان را میدان همّت خود کردند.
گردشگری نیشکر در سالی که گذشت؛

نـقشی فراتر از تولید شـکر

صنعت نیشکر در سالی که گذشت، بیش‌ازپیش به دنبال ایفای نقشی فراتر از تولید شکر و محصولات جانبی بوده و گامی در جهت توسعه پایدار برداشته که رونق گردشگری خوزستان را به ارمغان آورده است.
ورزش شرکت توسعه نیشکر در سالی که گذشت؛

به نام نـیشکر به کام خـوزستان

در سالی که گذشت، ورزشکاران نیشکری در رشته‌های مختلف، از کاراته تا کشتی و فوتبال، نام این صنعت سبز را در عرصه ملّی پرآوازه کردند و توانستند نیشکر را در مدار افتخار قرار دهند. شرکت توسعه نیشکر در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته و همگام با برگزاری جشنواره‌های ورزشی و افتخارآفرینی تیم‌های ورزشی‌اش در عرصه استانی و ملّی، از ورزشکاران خوزستانی نیز حمایتی جدی داشته است.
دکتر ناصری از دستاوردهای یک‌ساله صنعت نیشکر می‌گوید؛

1402: سال رکوردشکنی‌های شیرین  برای ایران

«یک سالِ شیرین» در صنعت نیشکر خوزستان، ارمغان همدلی و اتّحادی است که در آخرین روزهای سال، به ثمر نشسته و تولید شکر سفید با افزایشی ۵۰ درصدی، در آستانه یک رکورد تاریخی قرار دارد. این رکورد، تنها به تولید شکر سفید محدود نمی‌شود و محصولات جانبی این صنعت نیز همچون شکر قهوه‌ای، خمیرمایه و الکل طبی از ظرفیت اسمی عبور کرده و نویدبخش آینده‌ای شیرین برای این صنعت شده است.
قبلی۵بعدی