نیشکر در مسیر تحقق شعار سال؛

رسم همسایگی، کلید جهش تولید و آبادانی خوزستان با مشارکت مردم

سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزیّن شده است. این شعار، نقشه راهی برای آبادانی کشور و تحقق توسعه پایدار ترسیم می‌کند. در مسیر تحقق این توسعه پایدار و جامه عمل پوشاندن به شعار سال، صنعت نیشکر به‌عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی با پایگاه گسترده مردمی، خانواده‌ای ۱۰۰ هزار نفره و بیش از ۱۷۰ روستای همجوار، نقشی تأثیرگذار دارد.
به‌پاس نقش‌آفرینی مؤثر در برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدا؛

استاندار خوزستان از مدیرعامل توسعه نیشکر قدردانی کرد

استاندار خوزستان در مراسمی که با حضور مسئولین استانی و کشوری در اهواز برگزار شد، از تلاش‌ها و اقدامات دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان قدردانی کرد.
هنر برتر از گوهر آمد پدید؛

هنرمندانی که لحظه‌های شـیرین کاشتند

خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر، نه‌تنها در عرصه تولید و صنعت، بلکه در زمینه هنر و خلاقیت نیز صاحب‌نام و نشان است. این خانواده بزرگ هم خطاط دارد، هم نقاش و شاعر. نیشکری‌ها توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود، جایگاه ویژه‌ای در عرصه هنر پیدا کند؛ از چاپ کتاب در حوزه شعر و داستان تا ساخت فیلم کوتاه و پرداختن به هنر زیبای خوشنویسی.
لایروبی ایستگاه فاضلاب شرق اهواز برای جلوگیری از آبگرفتگی؛

کمک‌رسانی فراتر از مسئولیت؛ نیشکر در کنار مردم ایستاد/استقرار تانکرهای مکنده برای تخلیه آب‌های سطحی در اهواز

با آغاز موج دوم بارش‌ها در خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تیم‌های عملیاتی خود را در مناطق بحرانی اهواز و شهرستان کارون مستقر کرده تا به دفع آب‌های سطحی و رفع مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها کمک کند.
نگاهی به دستاوردهای تحقیقاتی صنعت نیشکر در سالی که گذشت؛ از تولید بِرند «سبز چوب» تا رونمایی از «کارنده» نیشکر؛

35 سال تلاش نـیشکری‌ها به ثمر نشست

تلاش‌های بی‌وقفه پژوهشگران صنعت نیشکر، این صنعت را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده است. در سالی که گذشت، باتکیه‌بر دانش و تخصص این افراد، شاهد دستاوردهای چشمگیری در این حوزه بودیم. تولید ارقام جدید نیشکر، زغال زیستی، پروژه سیروپ و ساخت ام.دی.اف با برند «سبز چوب» بخشی از دستاوردهایی است که در سال گذشته به همت پژوهشگران نیشکری محقق شد.
از تجربه سیلاب گذشته و تیم عملیاتی مجرب تا احساس مسئولیت در مناطق پیرامونی و اطلاع‌رسانی مستمر؛

چرا نیشکر در بارش‌های سیل‌آسای اخیر توانست به‌خوبی پای کار بیاید؟

بارش‌های سیل‌آسای اخیر خوزستان که با هشدارهای سطح قرمز سازمان هواشناسی همراه بود، خاطرات سیلاب سال ۹۸ را زنده کرد. این بارش‌ها، در آخرین روز سال گذشته، نگرانی‌های فراوانی را برای مردم و مسئولان به وجود آورد. اما در این میان، صنعت نیشکر، با اتکا به تجربه سیل گذشته، ارتقای آمادگی، به‌روزرسانی تجهیزات و برنامه‌ریزی مستمر، توانست در مشارکت و هم‌افزایی با ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، عملکرد مطلوبی در رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی‌ها از خود به نمایش بگذارد.
قدردانی استاندار خوزستان از اقدامات شرکت توسعه نیشکر در بارندگی‌های اخیر؛

نیشکر برای رفع آبگرفتگی به‌خوبی پای‌ کار آمد

استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای کمک به رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر اهواز قدردانی کرد.

سهمیه بنزین فروردین‌ماه شارژ شد

  این نخستین سهمیه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.
حقوق کارگران ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان شد / تصویب حق عائله‌مندی برای اولین بار

حقوق کارگران ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان شد / تصویب حق عائله‌مندی برای اولین بار

تلاش مدیران فولاد اکسین در آزادی ۵۱ زندانی مالی در ساعات پایانی سال جای تقدیر دارد

قبلی۴بعدی