تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۹۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد اروند کنار خبر داد:
اهدای جهیزیه به 20 نوعروس اروندکناری
رئیس کمیته امداد اروندکنار از اهدای جهیزیه به 20 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد در این منطقه خبر داد.

سیدپرویز دادوران در گفت‌و‌گو با  فارس، اظهارداشت: 20 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار جهیزیه هدیه گرفتند.
وی افزود: در این راستا به هر نوعروس مبلغ ۱۰میلیون ریال به صورت نقدی، یک جلد کلام‌الله مجید و همچنین هدایای دیگری به ارزش یک میلیون ریال اهدا شد.
به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی اروندکنار اگر می‌خواهیم جامعه از سلامت و پویایی مطلوب برخوردار باشد و زندگی جوانان استحکام و استمرار داشته باشد، باید به بحث مهم آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج نگاه ویژه‌‌تری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات جوامع امروزی اختلاف طبقاتی بین افراد جامعه بوده که با پیشرفت‌های صنعتی این فاصله روز به روز بیشتر می‌شود، گفت: انفاق به عنوان هدیه الهی به نوع بشر سبب حل مشکل اختلاف طبقاتی شده و در جوامعی که این فریضه رواج پیدا می‌کند، دلهره، اضطراب، بدبینی، دشمنی و ستیز طبقاتی وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در بهبود وضعیت رفاهی مددجویان زیرپوشش تصریح کرد: خانواده‌های 11 نفر از ایتام زیر پوشش حمایت این نهاد در قالب "طرح مفتاح الجنه" سرکشی شده و ضمن دلداری و بررسی مشکلاتشان، هدایایی از قبیل سبد کالای غذایی به ارزش 500 میلیون ریال بین آنها توزیع شد.
دادروان افزود: حمایت از مددجویان، دانشجویان خانواده‌های بی‌بضاعت، پرداخت وام‌های خوداشتغالی، تعمیر مسکن، ایجاد کارگاه‌های خیاطی، برگزاری کلاس‌های آموزش خیاطی، مساعدت به جشن‌های ازدواج جوانان بی‌سرپرست، کمک به بیماران و ... از جمله دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.
سرپرست کمیته امداد امام اروندکنار با بیان اینکه همچنین تعداد 139 یتیم از حمایت‌های خداپسندانه و مالی و معنوی 121نفر از افراد خیر و با سخاوت شهرستان بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: در این طرح که فرزندان زیر 18 سال را شامل می‌شود، ماهیانه برای هر یتیم مبلغ 150 هزار ریال به حساب آنها واریز می‌شود.
دادروان گفت: همه تلاش کمیته امداد در این منطقه حمایت از افراد تهی‌دست و بی‌بضاعت بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت هر چه بیشتر مسئولان مشکلات ازدواج جوانان حل شود و آن‌ها بتوانند با خاطر آسوده به خانه بخت روند.
:
:
:
آخرین اخبار