تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۹۲۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛
حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید
در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام کارگر، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا از اقدامات مؤثر برای ارتقای رفاه و معیشت کارگران صنعت نیشکر در سال‌های اخیر خبر داد و این اقدامات را عامل اصلی رضایت‌مندی، تعهد و در نهایت افزایش تولید در این مجموعه بزرگ صنعتی دانست.
 
photo11223423480

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام کارگر، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا از اقدامات مؤثر برای ارتقای رفاه و معیشت کارگران صنعت نیشکر در سال‌های اخیر خبر داد و این اقدامات را عامل اصلی رضایت‌مندی، تعهد و در نهایت افزایش تولید در این مجموعه بزرگ صنعتی دانست.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مسعود کیانی، در این مراسم، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط مستقیم «حال خوب ملت» با «حال خوب کارگر»، گفت: در چند سال اخیر، شاهد اقدامات مؤثری برای ارتقای سطح رفاه کارگران این مجموعه صنعتی بوده‌ایم که این امر مرهون مدیریت دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، و اعتقاد ایشان به کارگران به‌عنوان رکن اصلی تولید است.

وی در ادامه افزود: بی‌تردید، حال خوب کارگران نیشکر به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این صنعت، نقشی اساسی در افزایش تولید و بازگشت صنعت نیشکر به جایگاه واقعی خود داشته است.

مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا همچنین به تبیین نقش کلیدی کارگران در تحقق شعار سال پرداخت و بر تداوم تلاش‌ها برای ارتقای سطح رفاه و معیشت این کارگران تأکید و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همراهی یکدیگر، شاهد تحقق شعار جهش تولید در سال جاری باشیم.

کیانی در پایان، ضمن اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز سومین جشنواره ملی شکرستان (برداشت نیشکر) در کشت و صنعت دهخدا، از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر ناصری و همچنین تلاش‌های ارزشمند تمامی عوامل در برگزاری این رویداد به‌یادماندنی در سال گذشته، صمیمانه قدردانی کرد.

دهخدا میزبان شایسته جشنواره شکرستان

در ادامه این مراسم، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز ضمن تجلیل از کارگران، به نقش مهم آن‌ها در رکوردشکنی‌ها اشاره و اظهار کرد که در دوره مدیریت دکتر ناصری اتفاقات مثبتی برای کارگران نیشکر رقم خورده است؛ از جمله این موارد می‌توان به پرداخت به‌موقع حقوق، بهبود شرایط کار و ایجاد امنیت شغلی اشاره کرد که همگی در راستای ارتقای جایگاه واقعی کارگران در این صنعت بوده است.

دکتر ولید آلبوناصر همچنین از میزبانی شایسته کشت و صنعت نیشکر دهخدا در برگزاری سومین جشنواره ملی شکرستان قدردانی کرد و استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره را نشان‌دهنده پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با این صنعت راهبردی دانست.

وی در پایان با بیان اینکه اختتامیه بخش رقابتی این جشنواره در محورهای رسانه، ادبیات، نقاشی و عکاسی در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد، تأکید کرد که چنین رویدادی نقشی مهم در معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر صنعت نیشکر، رونق جوامع محلی و ایجاد ارتباطی عمیق‌تر بین مردم و این صنعت راهبردی دارد.

بر اساس این گزارش، در مراسم گرامیداشت مقام کارگر که یکشنبه (۱۶اردیبهشت‌ماه) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد. در پایان نیز از کارگران نمونه، بازنشستگان، برگزیدگان و داوران مسابقات قرآنی و همچنین عوامل اجرایی سومین جشنواره ملی شکرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

:
:
:
آخرین اخبار