تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار اروندکنار:
خاموشی در اروندکنار به صفر رسید
بخشدار اروندکنار گفت: با توسعه شبکه برق شهری اروندکنار، مسئله قطعی و خاموشی در این شهر به حدود صفر رسید.

عباس ساکی روز گذشته در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، آموزشی و خدماتی شهر اروندکنار اظهار کرد: پیشتر مشکل قطعی مکرر برق در شهر سبب ابراز گلایه و ناراحتی مردم شده بود به نحوی که در روز بیش از هفت ساعت قطعی برق داشتیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اجرای پروژه‌های برق رسانی شامل توسعه شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط و افزایش ترانس‌های برق، موضوع قطعی برق در اروندکنار به صفر رسیده است.

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: به جز در اندک مواردی آن هم به دلیل اتفاقات طبیعی، دیگر چیزی به نام قطعی برق در اروندکنار نداریم.

ساکی یادآور شد: خوشبختانه پروژه‌هایی که در شهر اروندکنار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند همگی تاثیرگذار هستند به شکلی که با افتتاح هر کدام مردم شهر از مزایا و تاثیرات مثبت آنها بهره فراوان می‌برند.

وی ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بازارچه شهری و افتتاح دبیرستان 9 کلاسه و پروژه‌های برق رسانی اشاره کرد.

بخشدار اروندکنار گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات آموزشی و خدماتی مردم رفع می‌شود که این مسئله را مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار خوزستان و فرماندار آبادان هستیم.

ساکی ابراز امیدواری کرد تا نگاه ویژه دولتمردان به شهر اروندکنار در راستای کاهش و کمک به رفع مشکلات شهروندان همچنان ادامه داشته باشد.

به مناسبت هفته دولت سه پروژه آموزشی، عمرانی و خدماتی شامل 21 پروژه برق‌رسانی، یک دبیرستان 9 کلاسه و یک بازارچه شهری با 26 غرفه در اروندکنار و با صرف اعتباری معادل 15 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار