تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۸۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر اروندکنار:
شهر اروندکنار فاقد بیمارستان است
رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار گفت: ‌اروندکنار فاقد بیمارستان بوده و مردم امیدشان به تنها درمانگاه شهر است.

عبدالرضا پورنصاری امروز اظهار کرد:‌‌ تنها مرکز خدمات‌ درمانی شهر نیز از امکانات لازم درمانی برخوردار نیست و مردم به اجبار باید برای دریافت خدمات‌ درمانی به آبادان که در 45 کیلومتری شهر اروندکنار قرار دارد، بروند.

وی تصریح کرد: ‌طی چنین مسافتی آن هم در شرایطی که بیمار به شدت نیاز به دریافت خدمات درمانی دارد شهروندان اروندکناری را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم اروندکنار راه‌اندازی بیمارستان در این شهر است یادآور شد:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته در دولت نهم با ساخت یک بیمارستان در این شهر موافقت شد که به رغم آغاز به کار ساخت این بیمارستان در سال 86 اما در سال 88 به دلیل کمبود اعتبارات ادامه کار ساخت متوقف شد.

پورنصاری ادامه داد: از زمان توقف کار ساخت بیمارستان اروندکنار تاکنون پنج سال می‌گذرد و این پروژه همچنان زمین‌گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی نیز طی دو سال آغاز به کار ساخت بیمارستان اروندکنار شد گفت: آن میزان کارکرد در زمینه ساخت بیمارستان نیز به دلیل گذشت زمان درحال ازبین رفتن است.

این عضو شورای اسلامی شهر اروندکنار افزود: برای ساخت و تکمیل این بیمارستان به اعتباری معادل 50 میلیارد ریال نیاز است.

وی اظهار کرد: پیگیری نمایندگان نیز در این زمینه نتیجه مثبتی دربر نداشته است.

پورنصاری با اشاره به اینکه کارفرمای ساخت این بیمارستان دانشگاه جندی‌شاپور اهواز است، تصریح کرد: مسئولان مربوطه به منظور رفع مشکلات شهروندان اروندکناری در خصوص نیاز به بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مناسب و مطلوب، حداقل درمانگاه شهر را تکمیل‌، تجهیز و توسعه دهند.

بیمارستان اروندکنار از جمله پروژه‌های مهر ماندگار در دولت نهم بوده که تاکنون به سرانجام نرسیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار