تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر سومین جشنواره سراسری عکس شهر و شهروند خبر داد ؛
آخرین مهلت شرکت در جشنواره شهر و شهروند تا ۲۰ اردیبهشت
سومین جشنواره عکس شهر و شهروند با هدف گسترش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، انعکاس جلوه‌های بصری شهری و پایه سازی مفهوم شهر و شهروندی برگزار خواهد شد
امیر آهن‌جان امروز اظهار کرد: جشنواره شهر و شهروند به صورت دوسالانه و از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می‌شود امسال در سومین دوره خود به صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سومین جشنواره عکس شهر و شهروند با هدف گسترش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، انعکاس جلوه‌های بصری شهری و پایه سازی مفهوم شهر و شهروندی برگزار خواهد شد.

دبیر سومین جشنواره سراسری عکس شهر و شهروند افزود: این جشنواره در دو بخش «شهر و شهروند» و «اهواز در قاب» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات فضای شهری (زیباسازی، مبلمان شهری و...)، آلودگی هوا و آب (گرد و غبار، آلاینده‌های صنعتی و...)، فرهنگ شهرنشینی (آپارتمان نشینی، نگهداری از اموال عمومی و...)، آیین‌های دینی و ملی (راهپیمایی، سوگواری ایام محرم و...)، ورزش و تفریحات سالم (بازی‌های محلی، نشاط و شادابی و...)، معماری و شهرسازی (بافت فرسوده، توسعه و آبادانی و...)، حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی، ترافیک و...)، خدمات شهری (جمع‌آوری و بازیافت زباله، خدمات ایمنی و...) و نمادهای شهری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود که جوایز هر بخش شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی خواهد بود که آثار ارسالی باید با موضوعات تعیین و اعلام شده مرتبط باشد و هر فرد می‌تواند با یک مجموعه هفت عکسی یا هفت عکس مجزا در هر بخش شرکت کند.

آهن‌جان با بیان اینکه آخرین مهلت آثار 20 اردیبهشت 93 است عنوان کرد: آثار منتخب دوره‌های قبل قابل پذیرش در این دوره نیستند و آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این رقابت می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در این مسابقه به فراخوان منتشر شده در www.shahrvandfestival. ir مراجعه کنند.

دبیر سومین جشنواره سراسری عکس شهر و شهروند در خصوص مهلت ارسال آثار اعلام کرد: متقاضیان باید تا روز 20 اردیبهشت 1393 عکس‌های خود را یا از طریق آدرس پستی 6133833159 و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تحویل دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار