تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۲۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجتماع دانشجویان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشگاهیان حامی فلسطین در آمریکا

جمعی از دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا روز شنبه مقابل درب اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز تجمع کردند.

 دانشجویان، دانشگاهیان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان خوزستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید دانشگاه دست به تجمع زدند.

در این تجمع شرکت کنندگان دست نوشته‌هایی به زبان انگلیسی در دست داشتند و آرمان آزادی فلسطین را فریاد زدند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

براساس این گزارش، ‌اعتراضات دانشجویی، به دنبال دستگیری‌ها و اخراج دانشجویان در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است.

دانشجویان بسیاری از دانشگاه های آمریکا از جمله دانشگاه‌های ییل، نیویورک، هاروارد، تگزاس در آستین، کالیفرنیای جنوبی و غیره به این اعتراضات پیوسته اند.

بسیاری از معترضان طرفدار فلسطین از دانشگاه‌های خود می‌خواهند که سرمایه‌های مالی و سیاسی خود به نفع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی را واگذار کنند.

:
:
:
آخرین اخبار