تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۶۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با نخستین روز از دهه فجر
نفت و گاز مسجدسلیمان برای دبستانی‌ها مدرسه ساخت
در نخستین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، کلیدهای یک باب دبستان احداث شده توسط صنعت نفت به آموزش و پرورش اهدا شد.

 آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از مجتمع آموزشی آیت‌الله طالقانی ظهر دیروز با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این آیین با اشاره به فعالیت‌های عام‌المنفعه این شرکت اظهار کرد: طی سالیان اخیر پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف جهت ارائه خدمت به شهروندان این شهر تعریف و اجرا شده است.

ابراهیم پیرامون افزود: مجتمع آموزشی که امروز مراسم بهره‌برداری از آن را شاهد هستیم یکی از پروژه‌های عمومی است که توسط کارشناسان و مهندسان مجرب این شرکت با در نظر داشتن و اجرای همه ضوابط و آیین نامه‌های سازه‌ای و آموزشی با کیفیت‌ترین مصالح طراحی، اجرا و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بزرگترین افتخار مجموعه صنعت نفت است گفت: به موازات فعالیت های تولیدی و صنعتی در بعد خدمت رسانی به عموم شهروندان با بهره‌گیری از توانایی کارشناسان و ظرفیت‌های موجود برای کاهش محرومیت از چهره این شهر تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: به نیابت از شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب این مجتمع آموزشی را برای رشد و تعالی امیدهای انقلاب و بهره‌مندی آنها از یک فضای آموزشی استاندارد و مجهز به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهدا می‌کنیم.

در ادامه مراسم صادق امینی امام جمعه شهرستان و مهندس سیدمجید صالحی فرماندار این شهر طی سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از این مجتمع آموزشی را تحفه مناسبی از صنعت نفت دانستند و از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مجتمع آموزشی طالقانی که امروز مراسم افتتاح آن برگزار شد یکی از پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه‌ایست که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف افزایش سطح فضاهای آموزشی استاندارد شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر 26 میلیارد ریال طی مدت زمان 20 ماه ساخته شده است.

این مجتمع شامل یک باب دبستان 14 کلاسه و یک باب مدرسه راهنمایی 12 کلاسه است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار