تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۴۹۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برادر دو شهید خوزستانی: چهره امام راحل با حرف‌های بیهوده مخدوش نمی‌شود
نعیمه اشراقی از ملت ایران عذرخواهی کند
برادر دو شهید خوزستانی از نعیمه اشراقی خواست تا به خاطر توهینی که به شهدای والامقام کرده است از ملت ایران عذرخواهی کند.


اسفندیار صالحی‌پور اظهار کرد: از نعیمه اشراقی می‌خواهم تا به خاطر توهینی که در یک شبکه اجتماعی به ساحت شهدای والامقام کرده است از خانواده‌های شهدا و ملت ایران عذرخواهی کند و پوزش بطلبد.

وی افزود:‌‌ همان طور که امام راحل گفته‌اند که ما هرچه داریم از شهدا و مجاهدت‌های خانواده‌های شهدا داریم متقابلا عزت و آبروی کشور ایران نیز از مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است.

برادر سردار شهید اسفندیار صالحی‌پور در ادامه تصریح کرد: ما خانواده‌های شهدا پاسدار انقلاب اسلامی و آبروی امام خمینی (ره) هستیم حتی اگر یکی از اعضای خانواده ایشان بخواهد با رفتار و کردارش خط و مشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد.

این جوان مسجدسلیمانی با بیان اینکه حرکت و سخنان نعیمه اشراقی محکوم است تاکید کرد: وی اخیرا مصاحبه‌هایی انجام می‌دهد و سخنانی بیان می‌کند که خلاف عرف جامعه است.

برادر شهید مهران صالحی‌پور گفت: خانم اشراقی باید قبل از اینکه حرفی را بزند و یا مصاحبه‌ای انجام دهد فکر کند زیرا وی منسوب به امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه نعیمه اشراقی به خاطر انتساب به حضرت امام (ره) در جامعه شناخته شده است خاطرنشان کرد: چهره امام راحل (ره) با حرف‌ها و سخنان خانم اشراقی مخدوش نمی‌شود بلکه آبرویی که وی از انتساب به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به دست آورده است از بین می‌رود.

صالحی‌پور متذکر شد: خانم اشراقی با سخنانی که بر زبان می‌آورد خود را در جامعه منفور می‌کند پس باید به خاطر توهینی که در یک شبکه اجتماعی به ساحت شهدای والامقام کرده است از خانواده‌های شهدا و ملت ایران عذرخواهی کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
0
والله شما کاسه داغتر از آش هستید .
:
:
:
آخرین اخبار