تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۹۲۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه آب ۲۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی و امدادرسانی به ۳۰ خودرو در دزفول
 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به بارش‌های سیل آسای ۲ روز اخیر در این شهر گفت: بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی معابر شهری امدادرسانی و آب وارد شده به ۲۰ واحد مسکونی در دزفول توسط آتش نشانان تخلیه شد.

 روح الله بهشتی فرد افزود: روند امداد رسانی به خودروهای گرفتار شده در معابر شهری و تخلیه آب منازل مسکونی برای دومین روز پیاپی در پی بارش‌های اخیر توسط آتش نشانان ادامه داشت.

وی ادامه داد: تماس‌های متعددی از گرفتار شدن خودروها در سطح شهر و آبگرفتگی منازل مسکونی به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام شدند و به شهروندان امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول به ۲ مورد آتش سوزی کنتور برق سه فاز و ریزش ساختمان قدیمی بدون مصدوم اشاره و بیان کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل‌های گزارش اعزام و رفع خطر کردند.

وی افزود: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی دزفول همچون روز گذشته در مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی حضور داشتند و برای رفع مشکلات بوجود آمده چاره اندیشی کردند.

 بارش بیش از ۱۷۵ میلیمتر باران طی روزهای پنجشنبه و جمعه باعث آبگرفتگی معابر و وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان دزفول شد.

در پی این بارش‌های سیل آسا دبی خروجی سد دز افزایش یافت و دبی رودخانه دز در مقطع شهر دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است از این رو بوستان‌های ساحلی شهر دزفول تعطیل شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار