تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۶۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض ايران به AFC درباره تصميم‌هاي فوتسال
 کميته فوتسال فدراسيون فوتبال در نامه‌اي به AFC اعتراضش را نسبت به تصويب برگزاري جام باشگاه‌هاي آسيا به صورت هر دو سال يک بار و عدم افزايش سهميه ايران در اين بازي‌ها ا علام کرد.

اعضاي کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا يک هفته پيش در حاشيه‌ مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال در ناگوياي ژاپن گرد هم جمع شده و تصميماتي گرفتند که خيلي به مذاق کميته فوتسال ايران خوش نيامده است. از همين‌رو نامه اعتراضي از جانب فدراسيون فوتبال به AFC ارسال و مراتب اعتراض ايران به اين تصميم‌ها اعلام شد.

سيدرضا افتخاري دراين‌باره به خبرنگار ايسنا گفت: اعضاي کميته فوتسال AFC تصميم گرفتند جام باشگاه‌هاي آسيا هر دو سال يک بار برگزار شود که ما خواهان لغو اين مصوبه هستيم. با کشور‌هاي عضو هم رايزني مي‌کنيم تا با ما هم‌صدا شده و به اين تصميم اعتراض کنند. ما همچنين مدعي شديم که سهميه‌ ايران در اين بازي‌ها بايد به دو تيم افزايش يابد ولي متاسفانه AFC با آن مخالفت کرد. من حتي مي‌خواهم خودم را به مالزي برسانم و به صورت مستقيم اين اعتراض را اعلام کنم. معتقدم تيمي که فيفا براي کميته فوتسال آسيا انتخاب کرده، ضعيف است. آنها در حالي اين تصميم را مي‌گيرند که کل دنيا در فکر افزايش تورنمنت‌ها هستند.

تصميم‌هاي اخير کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره‌ فوتسال در حالي گرفته شده که عباس ترابيان هم به عنوان يکي از اعضا در اين جلسات حضور داشت اما به نظر مي‌رسد به دليل عدم هماهنگي با کميته فوتسال نتوانسته خواسته‌هاي ايران را در اين جلسه مطرح کند.

افتخاري در‌اين‌باره و در پاسخ به اين پرسش که آيا ترابيان نمي‌توانست با هماهنگي بيشتر به اين جلسه برود و اعتراض ايران را همانجا مطرح کند، گفت: به هر حال اين اتفاق‌ها پيش مي‌آيد! معتقديم کساني که مي‌نشينند و اين تصميم‌ها را مي‌گيرند، به فکر منافع خودشان‌ هستند ولي ما حرفه‌اي هستيم. شرايط‌مان با سنگال، پنال و بنگلادش فرق مي‌کند. ايران با اروپا و آمريکاي جنوبي رقابت دارد.
برچسب ها: اعتراض ، ایران ، AFC ، فوتسال
:
:
:
آخرین اخبار