تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۴۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش باشگاه الوند کذب محض است
 مديرعامل باشگاه تيم فوتبال الوند همدان شايعه فروش باشگاه الوند را کذب محض دانست.


بهرام يدي درباره بازي هفته گذشته الوند برابر ابومسلم مشهد اظهار داشت: حساسيت و شرايط بازي را مي‌دانستيم و با اين تفکر که بايد قطعاً در اين ديدار پيروز شويم وارد ميدان مسابقه شديم.

وي افزود: بازي خوبي بود و بازيکنان براي اين ديدار بسيار تلاش کردند و از عملکرد بازيکنان در اين ديدار بسيار رضايت داريم به همين علت بعد از بازي در رختکن به بازيکنان پاداشي داده شد.

مديرعامل تيم فوتبال الوند همدان با بيان اينکه الوند قدر موقعيت‌هاي خود را در اين ديدار ندانست گفت: گل اول را در اين ديدار در دقايق ابتدايي نيمه اول توسط حميد گلزاري‌امجد به ثمر رسانديم اما اشتباه بازيکنان باعث شد دقايقي بعد گل تساوي را بخوريم.

 وي تأکيد کرد: در صورت استفاده از موقعيت‌ها مي‌توانستيم با نتيجه چهار بر يک ابومسلم را در مشهد در هم بکوبيم اما بازيکنان ما در اين امر موفق نبودند و موقعيت‌هاي خود را هدر دادند.

يدي درباره دلايل عملکرد ضعيف الوند در نيم فصل دوم و هفته‌هاي پاياني بيان داشت: افت ما از بازي برابر شاهين بوشهر و بلاهايي که در اين بازي سر ما آوردند شروع شد در اين ديدار به ناحق ما چندين بازيکن و مربي خود را از دست داديم.

وي خاطرنشان کرد: تبعات اين بازي همچنان نيز براي ما ادامه دارد، رضا طلايي‌منش سرمربي ما در اين ديدار تا اطلاع ثانوي اخراج کردند که در حال حاضر پنج هفته است که ايشان را در اختيار نداريم.

يدي با بيان اينکه نبود رضا طلايي‌منش ضربه سنگيني براي تيم ما بود اظهار کرد: قصد دارم اتفاقاتي که براي ما در ليگ دسته اول افتاده است را به مقاله‌اي تبديل کنم و همه اين اتفاقات ناعادلانه را بر روي کاغذ بياورم.

وي با اشاره به تعصب و غيرت بازيکنان بومي گفت: بومي‌هاي ما تعصب و غيرت خود را تا هفته‌هاي پاياني داشتند اما بازيکنان غير بومي حرفه‌اي‌تر بودند و به دليل ترس از مصدوميت و اينکه تيم ما پلي‌آف نرود تا بيشتر در اختيار تيم نباشند، کم‌کاري کردند.

وي تصريح کرد: بايد بررسي کنيم تا تمام دلايل افت الوند را در نيم‌فصل دوم و هفته‌هاي پاياني بدانيم.

يدي با بيان اينکه آقايان براي الوند شايعه‌سازي نکنند اظهار داشت: الوند يک تيم خصوصي است و تنها کسي که مي‌تواند براي آن تصميم‌گيري کند بنده و علي سيفي‌زارعي به عنوان مالکان اين تيم هستيم و فروش الوند کذب محض است.

وي تأکيد کرد: قطعاً در فصل آينده نيز با تمام قدرت کار خود را در ليگ دسته اول دنبال مي‌کنيم.

يدي در پاسخ به ميزان رضايت از عملکرد کادر فني گفت: شک نکنيد صد درصد از عملکرد کادر فني رضايت داريم.

وي درباره بازي پاياني الوند برابر گسترش فولاد تبريز بيان کرد: بازي تماشاگرپسند را ارائه خواهيم داد و با تمام قدرت شايستگي الوند را به تمام ايران نشان خواهيم داد و مي‌خواهيم نشان دهيم که ما مي‌خواستيم صعود کنيم ولي نگذاشتند.

گفتني است، تيم فوتبال الوند همدان در ادامه ليگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بيست و پنجم در مشهد با نتيجه يک بر يک ابومسلم را متوقف کرد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار