تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
استقبال بی‌نظیر از کنگره شهدا نشان از ارادت بالای مردم به اهل بیت(ع) است

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:استقبال بی نظیر مردم از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان نشان دهنده علاقه و ارادت بالای مردم به اهل بیت(ع) و شهدا است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز چهارشنبه در حاشیه آیین تقدیر از دست اندکاران و تلاشگران برگزاری دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در جمع خبرنگاران

اظهار کرد: مهمترین شاخصه شهدای عزیز توکل به خداوند و اهل بیت (ع) بود و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر برگزاری مستمر برنامه‌های راهیان نور و توجه به فرهنگ شهید و شهادت در تمام کشور است.

وی افزود: بی شک برگزاری کنگره ملی شهدا به صورت محسوس در زندگی مردم نمایان شد و استقبال بی‌نظیر مردم از این کنگره نشان دهنده علاقه بالای مردم به اهل بیت(ع) و شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: شهدا در محاسبات خود خداوند را پررنگ دیدند و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

همچنین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: کنگره ملی شهدا در حوزه امید آفرینی و خنثی سازی تهدیدات دشمنان و معرفی رشادت‌های شهدای صدر اسلام، انقلاب و دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاثیرگذار بود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: آستان عشق نیز یک نمایش زنده و تاثیرگذار بود که نمونه مشابهی در هیچ نقطه ای از جهان نداشت و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا و نمایش بزرگ آستان عشق، حاصل تلاش و زحمت تعدادی زیادی از عوامل اجرایی بود که از تمامی تلاش‌های صورت گرفته توسط این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان همچنین از تمامی نویسندگانی که در فضای بازخوانی فرهنگ شهید و شهادت تلاش کردند تقدیر کرد.

همچنین فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تلاشگران برگزاری این کنگره ملی گفت: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان یکی از مراسمات ارزشمند و فرهنگی یادآور رشادت‌های

بزرگان تاریخ ایران اسلامی و ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا ادامه داد: بی شک استقبال بی نظیر مردم از این کنگره ملی نشان از فرهنگ شهدایی و جایگاه بالای شهدا در این جامعه اسلامی است.

  دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار شد؛ آیین تقدیر از دست اندرکاران این کنگره با حضور سردار صادق آهنگران، نماینده ولی فقیه در خوزستان،

استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

همچنین نمایش «آستان عشق» که روایتی از بازگشت به فطرت است به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مدت ۱۰ شب در اهواز به نمایش در آمد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار