تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۰۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مالباختگان مجتمع گلباران دزفول خواستار تسریع در بازگشت سرمایه خود شدند

 جمعی از مالباختگان مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول روز چهارشنبه با حضور مقابل این مجتمع خواستار تسریع در بازگشت سرمایه خود شدند.

یکی از این مالباختگان که نخواست نامش در خبر ذکر شود گفت: این مجتمع تجاری با تبلیغات وسیع در سطح شهرستان دزفول توانست سرمایه کلانی را از مردم دزفول و دیگر شهرها دریافت کند.

وی افزود: بنده ۴۰۰ میلیون تومان در این مجتمع سرمایه گذاری کردم ولی متاسفانه نه تنها سود چند ماه گذشته سرمایه‌ام که حدود ۱۰۰ میلیون تومان است پرداخت نشده بلکه خبری از اصل سرمایه هم نیست.

این مالباخته مجتمع گلباران بیان کرد: متاسفانه مدیر مجتمع بارها وعده‌هایی مبنی بر پرداخت سرمایه داده ولی پرداختی‌ها شامل حال بنده نشده است و با گذشت زمان و تورم ارزش پولم در حال کم شدن است.

 بنری در دست مالباختگان بود که در آن نوشته شده بود:"شورای تامین شهرستان دزفول، ما سرمایه گذاران و مالباختگان فروشگاه گلباران از شما خواستاریم که به این موضوع رسیدگی و ما را در این اوضاع نابسامان اقتصادی یاری کنید".

مسیر بلوار ساحلی مقابل مجتمع گلباران به دلیل حضور مالباختگان مسدود شده بود.

مدیر گلباران اخیرا در فایلی صوتی خطاب به سرمایه گذاران اعلام کرده بود قطعه زمینی برای پرداخت مطالبات سرمایه گذاران در تهران به فروش رفته است.

  انتشار شایعه ورشکستگی شرکت و هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

ناتوانی این شرکت در تحقق وعده‌های داده شده به سهامداران برای بازپرداخت اصل سرمایه آنها طی یک سال اخیر بر نگرانی سهامداران این شرکت افزود.

مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول چهار بهمن ۱۴۰۲ در خصوص پیگیری‌های انجام شده در این خصوص گفت: مطالبه سهامداران شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به گلباران دزفول به طور ویژه در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: پس از اعتراض سهامداران شرکت گلباران برای باز پس گرفتن وجوه سرمایه خود، موضوع در دستور رسیدگی مسوولان شهرستان قرار گرفت.

آماده اظهار کرد: با توجه به شایعاتی مبنی بر ورشکستگی این شرکت و سرآمدن وعده سرمایه‌گذاری، برخی از سهامداران اقدام به طلب اصل سرمایه خود داشتند که از بهمن ماه سال گذشته تاکنون اصل طلب ۲ هزار و ۶۶۰ نفر از این سرمایه گذاران پرداخت شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار