تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد

 رییس کمیته امداد دزفول گفت: خیر دزفولی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۹۳۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

  مسعود رحیمی سه شنبه شب، دزفول را شهر خیران دریا دل دانست و بیان کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه طرح اکرام یکی از بهترین مسیرهای حمایت موثر و قابل برنامه‌ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: افراد زیادی با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین دزفول حمایت می‌کنند.

رییس کمیته امداد دزفول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشرهای جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دزفول به صورت منظم از ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی، نفس کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

 افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیازهای اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در دزفول چهار میلیون ریال است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار