تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۹۰۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ هزار مسافر نوروزی در کمپ‌های شهرداری آبادان اسکان یافتند

  شهردار آبادان گفت: از آغاز ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی حدود ۲ هزار مسافر در کمپ‌های شهرداری آبادان اسکان داده شدند.

یاسین کاوه‌پور بیان کرد: با پیش‌بینی سفرهای نوروزی ۲ کمپ در سالن ورزشی ولیعصر (عج) و سالن چند منظوره شهدای شهرداری آبادان با ظرفیت برپایی بیش از ۳۰۰ چادر برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ۸۰۰ مسافر نوروزی با استقرار در کمپ ولیعصر (عج) و یک‌هزار و ۲۰۰ مسافر نیز با استقرار در کمپ سالن چند منظوره شهدای شهرداری از خدمات شهرداری آبادان استفاده کردند.

شهردار آبادان بیان کرد: همچنین ۲۶۶ چادر متفرقه توسط مسافران، میهمانان و گردشگران نوروزی در پارک‌های و مکان‌های مجاز شهر آبادان برپا شد.

کاوه‌پور با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از کمپ‌های شهرداری آبادان، اظهار کرد: حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و آب شرب برای رفاه حال مسافران نوروزی در کمپ‌ها تدارک دیده شده بود.

وی گفت: همچنین یک دستگاه اتوبوس گردشگری با استقرار در کمپ‌ نوروزی، مسافرانی که قصد بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری آبادان را دارند جابجا می‌کند.

شهردار آبادان افزود: در راستای خدمت‌ رسانی به میهمانان نوروزی ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سه گانه شهری آبادان تدارک دیده شده بود.

شبه جزیره شهرستان آبادان، به طول ۴۶ کیلومتر و عرض بین ۳۲ تا ۲۰ کیلومتر در دلتای اروندرود بین رودهای بهمنشیر و کارون و اروند با جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و هشت سال دفاع مقدس همه ساله میزبان جمع زیادی از گردشگران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار