تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۹۰۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از ۱۵ تانکر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز

 رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۵ تانکر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ناشی از بارش باران در سه منطقه اهواز به کار گرفته شده است.

ابراهیم قنبری بیان کرد: به دستور شهردار اهواز نیروهای آتش‌نشان به همراه تجهیزات در سه منطقه سپیدار، ملاشیه و ادهم اهواز مستقر هستند.

وی گفت: ۶۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ۱۵ تانکر و ۲۲ پمپ کف‌کش در این مناطق برای دفع آب‌های سطحی در حال فعالیت هستند.

قنبری اظهار کرد: تمامی مدیران و مسئولان استان و اهواز نیز به همراه نیروهای امدادی در مناطق آب گرفته اهواز به صورت میدانی پای کار هستند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: پمپ‌ها در مناطقی مستقر شده تا با مکش آب از ورود آب به خانه‌های مردم جلوگیری شود و تا کنون گزارشی مبنی بر ورود آب به خانه‌ها گزارش نشده است.

قنبری بیان کرد: روز گذشته بخش زیادی از آب‌های سطحی جمع آوری شد اما با بارش باران صبح امروز دوباره حجم زیادی آب وارد معابر شده است.

وی تاکید کرد: تا زمان رفع کامل آبگرفتگی در کنار مردم شریف اهواز هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند و تا حد امکان از وسایل برقی به دلیل نوسان برق کمتر استفاده کنند.

 از روز گذشته سامانه بارشی در استان فعال شده و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان تا کنون ۵۶ میلیمتر در اهواز بارندگی ثبت شده است.

درپی بارش شدید باران برخی مناطق اهواز دچار آبگرفتگی شده که تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آبگرفتگی پای کار هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار