تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۹۰۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمام خودروهای گرفتار در مخزن سد دز به مکان امن منتقل شدند
تمام خودروهای گرفتار در مخزن سد دز به مکان امن منتقل شدند

بخشدار شهیون دزفول گفت: آخرین خودروی گرفتار شده در دریاچه سد دز ساعتی پیش به منطقه ایمن منتقل و تمام خودروهای حاضر در حاشیه این مخزن از این مکان تخلیه شد

  سید مصطفی اشتا با اشاره به افزایش تراز سد دز از شب گذشته بیان کرد: تلاش ها برای امداد به خودروهای گرفتار شده در دریاچه پشت سد دز تا ساعاتی قبل ادامه داشته و خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی تمام خودروها به محل امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: با بالا آمدن سطح آب پشت سد دز، تعدادی از خودروهای حاشیه این مخزن، شب گذشته به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه دچار حادثه شدند که به کمک یدک کش و خودروهای آفرود، از آب بیرون کشیده شدند.

بخشدار شهیون دزفول گفت: امدادرسانی به 2 خودروی باقی مانده در این دریاچه که با بالا آمدن آب دچار حادثه شده بودند به دلیل استقرار در مکانی که امکان دسترسی به آن وجود نداشت شب گذشته متوقف شد. عملیات بیرون کشیدن این خودروها با اعزام تیم‌های پشتیبانی و کمکی از ساعت‌های گذشته از سر گرفته شد که با تلاش انجام شده، این خودروها نیز ساعتی پیش به مکان امن منتقل شدند.

وی با اشاره به روند رو به افزایش سطح تراز دریاچه سد دز گفت: ورود به محدوده دریاچه سد دز ممنوع و عملیات تخلیه همه مسافران و گردشگران حاضر در این محدوده که از شب گذشته آغاز شده عصر امروز به پایان رسید.

اشتا با بیان اینکه هم اکنون تمام خودروهای حاشیه مخزن سد دز از منطقه تخلیه شدند، افزود: از همه گردشگران خواهشمندیم تا پایان بحران از نزدیک شدن به دریاچه خودداری کنند. با فروکش کردن بارندگی ها و بازگشت شرایط جوی یه حالت عادی امکان حضور گردشگران و مسافران نوروزی در مناطق زیبای گردشگری روستای پامنار و دریاچه سد دز فراهم می شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار