تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸
کد خبر: ۲۹۰۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری قاتل فراری توسط پلیس دزفول در کمتر از 5 ساعت


فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای یک قتل با سلاح گرم اتفاق افتاد که قاتل در کمتر از پنج ساعت دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح الله یاری زاده فرمانده انتظامی دزفول، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از مناطق تابعه شهرستان دزفول، موضوع دستگیری قاتل فراری بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و تسلط اطلاعاتی خود موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهم شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی،طی عملیاتی ضربتی وی را در کمتر از 5 ساعت دستگیر کردند.فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصريح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی های پلیس به بزه انتسابی معترف و علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی مطرح کرد.

یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی، ادامه داد: تامین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع  خواهد داشت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار