تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۹۰۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت بیش از ۸ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان طی ۱۰ روز گذشته
ثبت بیش از ۸ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان طی ۱۰ روز گذشته

  معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تردد خودرو در محورهای استان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده است.

لاله صاحبی بزاز امروز پنجم فروردین ماه اظهار کرد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است. بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا ۴ فروردین تعداد ۸ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۷۸ تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی همراه بود.

  وی افزود: از ابتدای طرح تا چهارم فروردین در مجموع ۴۵۲ هزار و ۶۱۷ خودرو وارد استان شدند که با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است و ۳۷۷ هزار و ۸۰۷ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار و تعداد ۹۵ شکایت نیز در این مرکز ثبت شده است.

صاحبی بزاز یادآور شد: بیشترین تردد خودرویی در طول محورهای خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار