تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۹۰۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از آغاز اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳؛
بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابجا شدند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه های مسافربری خوزستان در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

 محمد جولانژاد یکشنبه در جمع خبرنگارن اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا چهارم فروردین تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان می دهد.

وی تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان را علت کاهش سفرهای نوروزی برشمرد و افزود: در بازه زمانی یاد شده ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون نظارت بر عرضه بلیط و کنترل ناوگان همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمامی پایانه های مسافربری استان برپا شده است.

جولانژاد تاکید کرد: امیداور هستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل و نقل عمومی، ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی نیز تامین شود.

 از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار