تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کادر سلامت بیمارستان سینای شهرستان کارون تجلیل شدند
 کادر سلامت بیمارستان سینای شهرستان کارون (کوت‌عبدالله) به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) ، شامگاه سه‌شنبه در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اهواز تجلیل شدند.

  رییس بیمارستان سینا در این آیین که فرماندار و امام جمعه شهرستان کارون نیز حضور داشتند با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان سینا با ایثار و از خودگذشتگی توانستند جان بسیاری از هموطنان که به ویروس کشنده کرونا مبتلا شده بودند نجات دهند و به زندگی بازگردانند از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی این بیمارستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ قدردانی کرد.

دکتر "احمد مشکورنیاگ افزود: کادر درمانی با ایمان و ازخود گذشتگی توانستند خدمات درمانی زیادیا به ساکنان شهرستان کارون و احاد مردم خوزستان انجام دهند و از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدند.

وی گفت: در دوران همه‌گیری کرونا و ارائه خدمات شبانه روزی به مردم ، فرصتی برای تجلیل از کادر پزشکی ودرمانی بیمارستان سینا فراهم نشد ولی به برکت این ایام خجسته و مبارک ، آیین تجلیل از کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان فراهم شد.

فرماندار شهرستان کارون نیز در این آیین با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان سینا در زمان همه گیری کرونا و همچنین تلاش درخور تحسین آنان در یک سال اخیر اظهار کرد:خوشبختانه همدلی و تعامل بین بخش های این بیمارستان شکل گرفته که خروجی آن خدمات صادقانه و بی‌منت به مردم خوزستان به خصوص شهروندان شهرستان کارون(کوت عبدالله) بوده است.

"سعید کعبی" با بیان اینکه مردم قدردان زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و سلامت بیمارستان سینا بوده و هستند ابراز امیدواری کرد با برنامه توسعه این مرکز درمانی ، شهرستان کارون به قطب درمانی خوزستان تبدیل شود.

وی بهبود شرایط درمانی و سلامت در کشور را یکی از افتخارات دولت سیزدهم بیان کرد و افزود:هم اکنون پزشک خانواده در کارون اجرایی شده که اجرای این طرح زیربنایی نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان کارون نیز بیمارستان سینا با قدمت ۵۰ساله را بخشی از هویت این شهرستان و قلب تپنده آن توصیف کرد و افزود:نقش بیمارستان سینا در هشت سال دفاع مقدس و دوران همه گیری کرونا بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام "قاسم خضیراوی" از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و طاقت فرسای کادر درمانی بیمارستان سینا قدردانی کرد و افزود: از نزدیک شاهد تلاش های پیگیرانه همراه با رافت اسلامی کادر درمانی و سلامت بیمارستان سینا بوده‌ام.

وی ابراز امیدواری کرد با تجهیز کامل این بیمارستان و برنامه توسعه‌ای آن زمینه برای خدمتگزاری بیشتر به مردم این منطقه کم برخوردار شود.

پایان بخش این آیین اهدا لوح سپاس و هدیه به ۳۰ نفر از پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان سینا بود.اجرای چند سرود زنده و جذاب عربی از دیگر بخش‌های این آیین بود.

  در یک سال اخیر حرکت جهادی برای بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان سینا شکل گرفت و هم اکنون این بیمارستان به یک مرکز مهم درمانی بهداشتی با کادر تخصصی و فوق تخصصی در سطح خوزستان تبدیل شده است.

این بیمارستان ۲۹۶ تختخوابی با ۳۵۵ نفر کادر پزشکی خدمات زیادی به مردم استان خوزستان و منطقه به ویژه منطقه کم‌برخوردار کوت‌عبدالله ارائه کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار