تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۹۲۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع دغدغه‌های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد

 نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به بررسی وضعیت فعالیت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در نشست هم اندیشی با مدیرعامل بانک ملی به عنوان مالک این واحد تولیدی گفت: رفع مشکلات معیشتی و دغدغه‌های کارگران گروه ملی با همکاری و مشارکت بانک ملی ایران ضروری است.

مجتبی یوسفی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به دیدار انجام شده با محوریت پیگیری دغدغه کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با مدیرعامل بانک ملی همزمان با اولین روز از هفته کارگر اظهار کرد: سرمایه انسانی باید انگیزه لازم را داشته باشد تا یک شرکت به هدف خود برسد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به بیانات روزگذشته مقام معظم رهبری و نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور عنوان کرد: شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است.

وی بابیان این‌که تولید مرهون تلاش جامعه کارگری است، افزود: هراندازه که به معیشت کارگران جامعه توجه کنیم، به همان میزان جهش تولید را تحقق خواهیم بخشید.

نماینده اهواز ادامه داد: معیشت کارگران و رفع دغدغه های حقوق ودستمزد کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران باید به‌فوریت در دستورکار مدیران این شرکت باشد و بانک ملی هم باید این مهم را با جدیت پیگیری کند.

یوسفی افزود:تحقق امنیت شغلی کارگران گروه ملی و بازگشت به کار برخی از کارگران شرکت گروه ملی که با آن ها تسویه شده است یکی دیگر از مهم ترین دغدغه ها و مطالبات این جامعه عزیز است که مدیران بانک ملی و شرکت گروه ملی باید به آن توجه کنند.

مشکلات واگذاری زمین چمن برای مسابقات تیم های فوتبال استان رفغ شود

نماینده اهواز در ادامه بر رفع مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم فوتبال استان به ویژه استقلال ملاثانی پس از مشکلات پیش آمده و عدم تامین زمین جهت مسابقه را ضروری دانست و تصریح کرد: تیم استقلال ملاثانی با کمترین امکانات و امیدواری را برای ورزش خوزستان ایجاد می‌کند، و لازم است مشکلات زمین چمن این تیم برطرف شود.

بر اساس این گزارش، دیدار تیم های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی های این تیم در لیگ‌ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است. این باشگاه متعلق به شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران است.

گفته می شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار