تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۷۰۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:
قرآن مایه بركت صنعت نفت است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز، نشست هم اندیشی و تقدیر از عوامل برنامه تلویزیونی محفل با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری، حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم و جمعی از مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در سالن جلسات مدیریت مناطق نفتخیز برگزار شد.

در این نشست، مهندس علیرضا دانشی ضمن خیر مقدم به حضار، قرآن را مایه برکت صنعت نفت جنوب خواند و گفت: به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، امروز جامعه صنعت نفت جنوب، جامعه‌ای قرآنی و محب قرآن شده است که همین آثار پرخیری در صنعت نفت برجای گذاشته است.

وی افزود: هرچند در روایات بر تلاوت قرآن بسیار تاکید شده است، اما بر فعالان قرآنی وظیفه است که طعم شیرین مضامین قرآنی را به زیباترین نحو ممکن به جامعه نشان دهند که برنامه تلویزیونی محفل به خوبی در این راستا گام برداشته است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشریح اقدامات قرآنی این شرکت گفت: میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم از جمله مهمترین دستاوردهای صنعت نفت جنوب در مسیر خدمت به قرآن کریم بوده است که به گفته کارشناسان مربوطه این میزبانی شایسته بوده و ما خدا را از این جهت شکرگذاریم.

در ادامه این نشست نیز حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم ضمن تقدیر از دعوت وی به خوزستان، قرآن را زیباترین کتاب اجتماعی خواند و افزود: تمام سعی ما و بسیاری از فعالان قرآنی در این جهت است که فعالیت‌های خود را فقط در قالب برنامه مذهبی نگه نداریم و بیشتر در قالب اجتماعی بر مردم عرضه کنیم.

وی افزود: برنامه تلویزیونی محفل نیز در این جهت بوده و نشان دادیم که همه مباحث، داستان‌ها، رویدادها و حتی شوخی‌های در برنامه، اجتماعی بوده و در کنار تلاوت زیبای آیات قرآن، سعی کردیم طعم شیرین آن را به مردم بچشانیم.

پس از این نشست، محفل انس با قرآن با تلاوت آیاتی از قرآن کریم به صوت حامد شاکرنژاد و همچنین استقبال مناسب کارکنان و مدیران صنعت نفت در نمازخانه مرکزی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

شایان ذکر است شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده نفت ایران، سهم بسزایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی محیط پیرامونی دارد .


:
:
:
آخرین اخبار