تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تصادفات خسارتی و کاهش تصادفات فوتی در خوزستان
  رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی و افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی تصادفات خسارتی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح نوروزی پلیس خبر داد.

سرهنگ سعید رحیمی با اشاره به وضعیت تصادفات در محورهای خوزستان اظهار کرد: در بررسی یک تصادف منجر به فوت متوجه شدیم این اتفاق به دلیل مشاجره دو راننده و پیچیدن همزمان بوده که منجر به انحراف یک خودرو به لاین مخالف و در نهایت تصادف فوتی شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی پلیس، تصادفات فوتی در جاده‌های خوزستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد و تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌اند.

 رحیمی بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان ما را آزار داده است زیرا بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است. 

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: توصیه می شود رانندگان حتما سرعت مطمئنه و توجه به جلو را رعایت کنند. صبر، حوصله و گذشت در رانندگی نیز از اولویت های مهم است و نباید به صورت رقابتی، رانندگی کرد.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی برخورد پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی امسال، افزود: خودروهای دارای تخلفات همزمان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت، توقیف می شوند و بیشترین توقیف خودروها مربوط به این مورد است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار