تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۵۷۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان در قامت یک تیم مدعی و صعودکننده نیست / برای فوتبال استان متاسفم!

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است که استقلال خوزستان تاکنون در لیگ یک کشور در قامت یک تیم مدعی و صعودکننده ظاهر نشده است.

حسن سالمی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ یک کشور، اظهارکرد: نتایج استقلال در شش هفته ابتدایی ضعیف بوده و این نتایج بر خلاف آن چه مسئولان باشگاه مبنی بر این‌که امسال برای صعود هدف‌گذاری کرده‌اند، است.

وی با بیا این‌که متاسفانه نتایج استقلال امیدوارکننده نیست، افزود: در دربی فوتبال خوزستان بین این تیم و استقلال ملاثانی که آن را از نزدیک هم تماشا کردم، شاگردان پورموسوی در حالی که با حساب ۳ بر یک از حریف پیش بودند، نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و ملاثانی که نسبت به استقلال خوزستان از امکانات کمتری برخوردار است، به نظرم هم در آن بازی و هم در مجموع شش هفته سپری شده در لیگ یک، نتایج بسیار بهتری کسب کرده است و در رده دوم قرار دارد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: امیدوارم استقلال خوزستان به عنوان قهرمان سابق لیگ برتر که مردم هم خاطرات خوشی با این تیم داشته‌اند، بتواند در ادامه مسیر نتایج بهتری کسب کرده و به فوتبال خوزستان کمک کند.

وی عنوان کرد:‌ استقلال این هفته با سایپا بازی دارد و به نظرم حریفش تیمی نیست که استقلال خوزستان نتواند از آن امتیاز بگیرد. به هر حال اگر استقلال هدفش صعود و بازگشت به لیگ برتر است باید بتواند از این هفته به بعد امتیازات لازم را جمع کند. انتظار ما از سرمربی و مدیریت باشگاه نیز این است که به این تیم رسیدگی بیبشتری جهت موفقیت داشته باشند.

سالمی بیان کرد: ‌استقلال خوزستان برای این فصل بازیکنان خوبی دارد و سرمربی تیم باید بتواند هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کند تا نتیجه‌گیری هم حاصل شود. به نظر من در حال حاضر استقلال خوزستان در قامت یک تیم مدعی و صعودکننده به لیگ برتر ظاهر نشده است.

وی تاکید کرد: ‌اگر چه تفاوت امتیازی در لیگ یک کم است و تیم‌ها اکنون با فاصله کم در رده‌های بالایی جدول قرار دارند اما استقلالی برای این‌که بتواند خود را به صدر جدول نزدیک کند باید از بازی های پیش‌رو امتیاز گرفته و به صدر نزدیک شود. استقلال اکنون جایگاه خوبی در جدول ندارد. سرمربی استقلال باتجربه بوده و این توانایی را دارد که بتواند مشکلات تیمش را بررسی و برطرف کند و اگر هم نیاز به آنالیزور دارد باید این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهد.

این پیشکسوت در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون باشگاه‌های استان از پیشکسوتان خوزستانی بهره لازم را برای کمک به تیم‌هایشان نبرده اند؟ عنوان کرد:‌ برای فوتبال این استان متاسفم که تاکنون تیم‌هایش به این بخش ورود نکرده‌اند. استخوان ‌خردکرده‌های زیادی در استان داریم که می‌توانند کمک حال تیم‌های فوتبالی خوزستان باشند که نادیده گرفته شدند. به هر حال امیدوارم از باتجربه‌های استان در کادرفنی تیم‌ها استفاده شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار