تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۵۷۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۲ برابری بیماران سرپایی کرونا در خوزستان
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه روند افزایشی مراجعه‌کنندگان دارای علائم کرونا به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر  با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: در هفته گذشته (هفته آخر شهریورماه) تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان ۲۱ هزار و ۷۰۵ نفر و در هفته قبل از آن ۱۰ هزار و ۶۹۷ مورد بوده که این وضعیت نشان از روند افزایشی حدود دو برابری موارد سرپایی است. تعداد بستری‌های کرونا در استان خوزستان نیز در هفته گذشته ۱۸۷ نفر بوده که نسبت به هفته قبل از آن کمی افزایش داشته است.

وی در خصوص وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید - ۱۹ در خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۶ درصد از تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال شده‌اند. ۱۹ درصد از تخت‌های ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

حی‌بر عنوان کرد: در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز نیز ۳۰ درصد از تخت‌های عادی و ۶۷ درصد از تخت های ویژه اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کووید - ۱۹ اشغال شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار