تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۵۶۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در تهران آشنا شوید؟


  1. عنوان اصلی محتوا:

معرفی پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در تهران

  1. کلمه کلیدی اصلی

پرفروش ترین ساعت های مردانه در تهران

  1. کلمه کلیدی مرتبط

محبوب ترین ساعت های مردانه – بهترین مارک ساعت مچی مردانه- ساعت سیکو – ساعت فسیل – ساعت دیزل – ساعت کاسیو

  1. خلاصه محتوا (20 تا 30 کلمه)


با پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در تهران آشنا شوید.

مدت‌ها از زمانی که کاربرد ساعت مچی، تنها نشان دادن زمان بود گذشته است. در دنیای مد امروز ساعت یک اکسسوری ثابت در استایل آقایان است. اگر قصد خرید ساعت دارید، با ما همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین و محبوب ترین برند های ساعت مردانه آشنا کنیم. برندهای مختلف ساعت هر ساله طرح‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند، اما از بین آن‌ها چندتایی محبوب‌تر و پرفروش‌تر از بقیه هستند. در ایران، چند برند خارجی شناخته‌شده هست که طرفدار بیشتری دارند. در ادامه‌‌ی این مقاله به معرفی این برندها خواهیم پرداخت.‌



ساعت مردانه برند کاسیو (Casio)

کاسیو در اصل یک برند ژاپنی تولیدکننده‌ی انواع ساعت، دوربین، ماشین حساب و آلات موسیقی است. این کمپانی، تولید ساعت‌‌های خود را از سال ۱۹۷۴ آغاز کرد. اولین ساعت‌‌های دیجیتال که کاسیو ساخت علاوه بر نمایش دقیق ساعت و دقیقه و ثانیه، روزهای ماه را نیز نمایش می‌دادند. نسل جدیدتر این نوع ساعت‌ها دما، ارتفاع، فشار و موقعیت مکانی را نیز نمایش می‌دهند. ساعت‌های برند کاسیو به دوام و سرسختی‌شان معروف‌اند و این سرسختی را در طراحی آن‌‌ها نیز می‌توان دید: بندهایی از جنس پلاستیک بسار مرغوب، مقاومت در برابر ضربه از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های کاسیو است. قیمت ساعت‌های کاسیو در مقایسه با کیفیت و دوام و امکانات آن بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. ساعت های G-Shock کاسیو یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های ساعت مردانه در تهران بخصوص در میان جوانان است.





ساعت مردانه برند سیکو (Seiko)

یکی دیگر از پرفروش ترین ساعت های مردانه در تهران ساعت های برند ژاپنی سیکو است. سیکو برندی معتبر و با قدمت طولانی ۱۴۰ ساله است که امروزه، هنوز که هنوز است ساعت‌های خود را با همان کیفیت اولیه تولید می‌کند. دوام بالا و نوآوری در طول سالیان از دلایل محبوبیت این برند بوده و هست. سیکو برخی از تکنولوژی‌ها از جمله جی پی اس سولار، اسپرینگ درایو و کینتیک را برای اولین بار در ساخت ساعت‌هایش به کار گرفت. داشتن موتور کوارتز، مقاومت بالا برابر آب، دقت بالای موتور، استفاده از مواد مرغوب از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های سیکو می‌باشد. قیمت ساعت‌های این برند در مقایسه با کیفیت و دوامی که دارند بسیار مناسب است. و همین عوامل باعث شده جزء بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی مردانه در ایران باشد.



ساعت مردانه برند تیسوت (Tissot)

برند ساعت تیسوت از برندهای قدیمی سوئیسی است و همین سوئیسی بودن نشان از اطمینانی است که می‌توان به آن کرد. برند تیسوت نخستین بار در سال 1853 آغاز به کار کرد و پس از آن در مسابقات ورزشی جهانی بی‌شماری همکاری داشته است. این برند مشهور و قدیمی در طراحی‌های خود از خلاقیت و نوآوری‌های ویژه‌ای استفاده می‌کند. تیسوت در بسیاری از زمینه‌های دنیای ساعت جزو پیشگامان بوده است و یک قدم جلوتر از مد روز. از لحاظ قیمت نیز، ساعت‌های این برند را می‌توان جزو ساعت‌های لوکس با قیمت متوسط دسته‌بندی کردو همین قیمت مناسب آن را جزو بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مردانه در ایران قرار داده است.





ساعت مردانه برند فسیل (Fossil)

از جمله برندهای معروف دیگر که ساعت‌هایش جزو پرفروش ‌ترین ساعت های مردانه در تهران هستند، برند فسیل است. فسیل یک برند آمریکایی مشهور در زمینه‌ی طراحی و ساخت ساعت مچی است. نوآوری، تنوع بالا و آپشن‌های کاربردی گوناگون از ویژگی‌های اصلی ساعت‌‌های مردانه فسیل است. ساعت های هوشمند فسیل که در سال های اخیر به بازار عرضه شده دارای امکانات و قابلیت‌‌های زیادی است که می‌توان به دریافت اعلان، مجهز بودن به جی پی اس و کنترل تلفن هوشمند از راه دور اشاره کرد. از لحاظ ظاهری نیز، ساعت‌های فسیل دارای بندهای با جنس های استیل، چرم و برزنتی و صفحه ای با کاربری های مختلف از جمله اسپرت و کلاسیک هستند که همین تنوع، نیاز سلیقه‌‌های مختلف را برطرف می‌کند. برند فسیل برند نسبتا‌ً ارزان ‌قیمتی به حساب می‌آید. برند فسیل به علت قیمت مناسب آن جزو بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی در ایران است.



ساعت مردانه برند دیزل (Diesel)

یکی دیگر از پرفروش ترین ساعت های مردانه در تهران ساعت‌های دیزل است. دیزل در واقع یک برند ایتالیایی کیف و کفش، لباس زیر، عینک و ساعت است. دیزل در زمینه ساخت ساعت، بیشتر تمرکز خود را به طراحی‌های اسپرت منعطف کرده است، تامطابقتی با سایر اکسسوری های این شرکت که غالبا اسپرت است داشته باشد. دیزل یکی از شرکت‌هایی است که ساعت‌های آن توسط شرکت مطرح فسیل ساخته می‌شود و مراحل ساخت و تولید بدنه در چین صورت می‌گیرد. اجزای دیگر ساعت‌ از جمله موتور، عقربه‌ها و صفحه در کشورهای مختلفی از جمله سوئیس، ژاپن، ایتالیا و آمریکا ساخته و در چین مونتاژ می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت ساعت های دیزل جزء بهترین ساعت های مردانه برای استایل اسپرت است.





ساعت مردانه برند ریباک (Reebok)

این روزها ساعت‌های اسپرت برند ریباک در بازار زیاد به چشم می‌خورند. ریباک در اصل یک برند تولیدکننده‌ی محصولات ورزشی آمریکایی است که یکی از تولیدات آن ساعت است. مدل‌های اسپرت این برند با بندهای پلاستیکی، فلزی و برزنتی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل‌استفاده است. بیشتر طرفداران ساعت‌های ریباک کسانی هستند که به استایل ساده یا غیررسمی و اسپرت گرایش دارند. بنابراین، بیشتر مدل های ساعت‌‌های ریباک را می‌توان در موقعیت‌های ورزشی و اسپرت استفاده کرد.



مشاهده قیمت روز ساعت های مچی اورجینال

برای مشاهده قیمت روز انواع مدل ساعت های مردانه اصل می توانید یه وب سایت گروه بین المللی پل کالا عاملیت فروش برند های ریباک، فسیل، دیزل و..... در ایران مراجعه نمائید.

:
:
:
آخرین اخبار